Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

På grund av ett missförstånd

På grund av ett missförstånd

Jag blev avstängd på grund av ett missförstånd. (Men Göcke och jag har gjort upp det!) så har jag hittat och blivit erbjuden fler (ganska) bra Forum kan inte ännu säg hur bra de är. Kommer i fortsättningen även titta hit, om jag hittar trådar jag tycker om.
Antal svar på detta inlägg: 9
Vad nu då? Vad har hänt? ?
Göcke missförstod ett svar jag gav till Micke, han ansåg det var kränkande, så han spärra mig. Men efter en förklaring via meil, förstod han att det inte var av den meningen. Micke är toppen enligt mig.
Skönt att allt är som det ska.
Annons
syren!! Tack för din omtanke !!
Pensionär. Kom igen vettja!!! Glöm och tänk på att vi gillar dej!!!
Regler är till för att följas och missförstånd sker. Jag har själv blivit drabbad, men längtat tillbaka hit!! Puss och kram Göcke och Daniel!!!!!!!!!! Och alla mina andra vänner!

Pensionär. Stanna på IS!

Jag känner till vilken tråd det var, och har inte reagerat på vad Du skrev, gläder mig att missförståndet klarades upp.
Micke
Tack goa vänner !! Jag blev väl lite sårad när Göcke trodde att jag ville kränka Micke! Men go som han är Göcke så förstod han att det inte var så,han gjorde bara sitt jobb är vi nu. Ja det är svårt att lämna IS,trivs här.Men konstigt att jag fick inbjudan till nya forum grupper snabbt som ögat, innan jag hade haft någon kontakt med Göcke ang. spärrningen? Till Er alla!!!
Tycker du skall vara försiktig Pensionär, man vet aldrig vilken smet man kan hamna i.

Vi vill ha dig här!
Jag vet Göcke gav en liten varning också! Håller mig säkert mest här för IS är görbra. Har därimot hittat en kalender på en sida som är jätte bra.
Tack Micke varningen kan säkert var befogad.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem