Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

När du skriver

När du skriver

Har ni samma problem när ni skriver som jag. Denna mening skulle kunna se ut så här, och jag hittar alltid sådana här konstigheter när jag läser vad jag skrivit.

Så här skulle det kunna se ut.

Hra ni smmaa porblem nrä ni skriver smo jag. Detta var lite överdrivet, men jag har en ful vana att kasta om bokstäverna.

Har du samma problem?
Antal svar på detta inlägg: 8
Så kan det se ut när man har lite för bråttom :P
Du är inte ensam Micke!
Jag använder word mycket, där har jag lagt till i Autokorrigering mina vanliga skrivfel. Ordet lista blir till 99% ltsia. Det är samma ord som jag kastar om. Kan det var åldern??
Hur skall det då bli när vi blir gamla Joanna?
Annons
Det händer samma sak med mig. Man får inte ha för bråttom helt enkelt!
Vi får ta det vackert!! Med allting!
Jag har 4 nedslag i minuten. Men får inte ha bråttom. Då blir det galet. He,he!

Skämt åsido. Har stavningskontroll. Den använder jag när jag blir osäker. Det blir man rätt ofta. Vissa ord är vanskliga. Har märkt att jag glömmer bokstaven " r " när jag har för bråttom.

Google stavningskontroll är utmärkt på denna sida. Lätt att använda. Med risk för att bli tjatig.

http://toolbar.google.com/ - 10k
Samma här! förhandsgranskar c:a 5-6 ggr! Skönt att vi är fler. Kan man inte få den tjänsten här Joanna? Blandar ihop å och ä .
Jag skriver alldeles för snabbt - jag är en gammal maskinskrivare så då går det fort. Tyvärr så är inte tangentborden lika lättskrivna som de gamla skrivmaskinerna och ibland blir det de tokigaste saker. "Happy Brithday" t ex. Och "Paemla"... Eller Skraa...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem