Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Förklara det här...

Förklara det här...

Jag har en mobil Siemens M65. Jag har tagit över den här mobilen från en tjej Malin. Malin har en kompis Lotta som tidigare låg inlagd i min telefons telefonlista. När jag tog över mobilen så raderade jag alla gamla telefonlistor som låg sparade i mobilens minne.
För 2 dagar sen så ringde väckning på mobilen kl 07.10 med en signal som jag inte kände igen och det stod Lotta på displayen. Jag har inte nån Lotta i min tel.bok. När signalen slutat så tittade jag i ringlistan och det stod Lotta missat. Bläddrade för att kunna hitta Lotta i tel.boken men hon fanns inte där. Gick tillbaka till missade samtal men då fanns inte samtalet/väckningen från Lotta kvar där.
Samma sak hände imorse vid samma tid.
Förklara det här nån!
Antal svar på detta inlägg: 4
Jag tror du får ringa teleoperatören och snacka me dom , dom kan ha det kvar hos sig eller prata me Malin som kan prata me Lotta så att hon kan fixa det .

Kolla upp oxå så du inte får betala för dom väckningarna för jag har för mig att det kostar och då kan det bli ganska dyrt för dig .
Men vad har väckningen med vem du har i telefonlistan att göra? Väckning/påminnelser kan man lämna på många mobiler.. Det har inget med telefonlistan att göra.. Att det låg i telefonlistan lät däremot lite mysko.
Jag har löst problemet själv och förstått vad som händer tror jag.

Följande är fakta:
Tel ringer med alarmsignal kl 07.10 varje morgon
Det står Lotta på ringlista
Lotta finns inte med tel.lista nu men har funnits där tidigare
Problemet är orsakat av bristande logik i programmet

Gissa vad felet är!
Första med rätta svaret här vinner mitt hederspris.

Lösning i morrn
Annons
Simkortets minne, men inte överfört till telefonminnet?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem