Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Dum uppgradering till Vista

Dum uppgradering till Vista

Nån som kan hjälpa mig?
Jag har gjort nåt dumt, jag köpte ett uppgraderingsprogram från XP till Vista
efter installationen har jag fått en massa problem (med mitt antivirusprogram, (Norton360), mailprogrammet(outlook express) Tappade kontakten med dessa båda program (löste sig efter kontakt med Symantec's(Norton)kundtjännst, Men jag har ytterligare problem.

Jag tappar kontakten med Internet Explorer när jag byter sida, måste hela tiden starta om IE.
Nån som vet hur man byter tillbaka till XP(där jag inte hade några problem) från Vista????

Brinken
Antal svar på detta inlägg: 3
Om du skriver " Vista tillbaka till XP " i google, så kan du se att du inte är ensam om ditt problem.

Verkar som det är att köra XP uppe på Vista så grejar det sig.
Jaha då pratar vi novis igen? Av vilken anledning uppgradera? funktioner som xp uppgraderats med finns också under vista Dumt av dig skäms Nej Men testa det som leiake tipsade om. Annars gör en ren installation av vista testa dej fram. enda sättet att lära sig något.
Jag vet att jag är helt novis på detta med datorer, Men jag trodde att när Vista fungerar utmärrkt på min nyinköpta Laptop, trodde jag att det skulle funka på min 2 år gamla stationära dator med XP som OS, men tji fick jag att det skulle funka.
//Brinken

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem