Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Bilder

Bilder

Hjälp!
Råkade radera kort på minneskortet som jag hade på kameran, finns det några möjligheter att få tillbaka dom? Trodde jag hade lagt in dom på datorn, tydligen inte, sökte på namnet på mappen och dom finns inte. Detta är värdefulla kort från BB.
Tacksam för svar
Antal svar på detta inlägg: 6

Tyvärr har jag inget förslag om hur man kan göra för att få tillbaka bilderna. . Men jag hoppas för dig skull att det är någon som kan komma med ett tips.

Det borde ju kunna vara ungefär som om man har "deletat" filer eller data på en hårddisk att det går att återskapa filerna om man inte har skrivit nya data på den delen av disken.

Ett litet "kom ihåg-tips" bara. . Kontrollera alltid att data som flyttats till ett annat medium, annan mapp, annan plats verkligen har förts över innan man "deletar" (suddar bort det ) från den ursprungliga platsen.

Jag håller tummarna för dig och hoppas att du kan få tillbaka bilderna från BB. .
har du kortläsare i datorn
testa detta programet

www.datormagazin.se/frinedladdning/allaprogram/article135572.ece
Det här programmet har hjälpt mig ett par gånger:
Active@ Partition Recovery
http://www.partition-recovery.com/download.htm
Annons

Göcke: Provade nu länken du skickade och jag fick tillbaka mina bilder genom det programmet. Stort tack för all hjälp och alla svar!
Kjellman
. ett stort . Göcke !

Programmet " SmartRecovery " verkar ju vara toppenbra för att återskapa bilder på ett minneskort.

Jag har visserligen inte något sådant kort själv men jag har bekanta som har förlorat bilder på sitt kort så nu kanske jag kan hjälpa dem att få tillbaka bilderna.

Ett litet problem bara var att länken som du hänvisade till fungerade inte att bara klicka på. . Den sista textendelen " .ece " fanns inte med som understruken / blå text. . Men jag skrev in " .ece " i adressfältet och då kom jag fram.

Länken ska se ut så här istället : ( då fungerar den )
< http://www.datormagazin.se/frinedladdning/allaprogram/article135572.ece >
Tack axe för korrigeringen av länken, hoppas att ni gillar programet, jag uppskattar det i alla fall.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem