Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

AllaAnnonser.se

AllaAnnonser.se

Hej!
Tänkte bara tipsa om min nya sida AllaAnnonser.se
Sveriges samlingsplats för köp, sälj & bytes annonser samt auktioner!

Vad tycker ni om sidan och idén?

Mvh Jonas
Antal svar på detta inlägg: 7
Samma typ av slogan för alla andra köp o sälja sajter så dens ticker inte ut = dåligt (och det utan att ens titta på sidan)

och innan jag tittar på sidan, vad är det som ska göra den speciell? Vaför skulle jag välja den istället för mer väletablerade sidor som har mycket användare som jag vet kommer se min annons?
medans allaannonser.se är okänd och troligen inte kommer ha mycket användare.
Riktigt bra sida, väl värd ett besök.
Rob: sluta gnäll...
Han jobbar för Tradera,det är ju rena kopior.

Men en snygg sida,om än onödig.Varför gå över ån efter vatten?.
Annons
Om du tog dig tid att kolla på sidan skulle du (Rob) se att den samlar annonser från massor av olika annonsplatser. Du behöver alltså inte gå inte på Tradera, koll och fynd.nu utan endast på allaannonser.se där annonserna från alla dessa källor finns presenterade. Jag tycker idén är lysande! Synd bara att inte blocket finns med. För övrigt tycker jag att du (Rob) skulle ta dig tid att kolla på de sidor som du kritiserar/kommenterar.

/Jocke
Hej!
Kul att "vissa" gillade sidan! Blocket har vi ju inte som ni kanske såg... Men vi ligger i förhandling med dem och hoppas att de är kommer vilja samarbeta med oss så snart som möjlgt.
Om ni har något annat att kommentera eller tilllägga får ni gärna maila mig på info@allaannonser.se

Mvh Jonas
Jag är bara kritisk för att det är det rätta att vara idag när det gäller att göra en lyckad nätlösning.

och en slogan som "Sveriges samlingsplats för köp, sälj & bytes annonser samt auktioner!" låter som en slogan som sammanfattar samtliga sidor för köp och sälj. Den förklaringen räcker inte för att skriva som Affärsidé när man anmäler den till PRV. Jag vill ha en bättre förklaring.
Innan jag bli intresserad.
Hej Rob!
Visst har du rätt. Den slogan kan ju tolkas som att AllaAnnonser.se bara är ännu en sida i mängden.
Det hela började med att vi skulle starta en köp o sälj sida men upptäckte snart att det skulle vara helt meningslöst. Det finns idag uppe emot 100 st sådana sidor idag, mer eller minder stora. Det är ju där vi kommer in i bilden. På AllaAnnonser.se kan man lätt söka på annonser från hela nätet. Vårat mål är att man ska kunna söka på alla annonsmarkander inom ett en snar framtid.

Om någon har en bättre slogan än den vi använder idag får ni gärna komma med förslag.

Mvh Jonas Söderqvist

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem