Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Humor..

Humor..

Efter microkirurgernas konferens i NY satt de ledande kirurgerna och festade. När de blev aspackade började de berätta om sina största triumfer. Den första en australiensisk kirurg berättade:

-Vi fick in en kille som klämde sig i en press vid ett tryckeri förra året. Allt som var kvar var lillfingret. Vårt lag av kirurger konstruerade en ny hand, byggde en ny arm och en ny kropp, så när han återgick till arbetet blev han så effektiv att han gjorde fem personer arbetslösa.

En amerikansk kirurg sa:

-Det är väl inget! Vi hade en arbetare som fastnade i en kärnreaktor. Allt som blev kvar var håret. Vi konstruerade en ny skalle, en ny kropp och nya organ och skickade honom tillbaka till arbetslivet. Han blev så effektiv att han gjorde 50 personer arbetslösa.

Den svenska kirurgen ville inte vara sämre:

-En dag när jag var ute och gick kände jag lukten av en fis. Jag tog fisen till sjukhuset i en soppåse, släppte den på bordet och började jobba. Först slog vi in fisen i ett arsle, byggde nya skinkor, satte fast en kropp på den ena änden och ben på den andra. Till slut blev det en man som blev stadsminister och han håller på att göra ett helt jäkla land arbetslöst.
Antal svar på detta inlägg: 4



/Mimmi
Den var bra!!

Patrikke
Dataspelbranchen börjar ge ut titlar riktatde mot kvinnor .. så nu kan du köpa spela till frugan i julklapp
http://img156.imageshack.us/my.php?image=2414vc7.jpg
Annons
Efter en workout sitter några män i omklädningsrummet på ett fitnesscentrum. Plötsligt börjar en mobiltelefon att ringa.

En av männen plockar upp telefonen och svarar, följande konversation uppstår:

-Hallå?
-Älskling, det är jag. Håller du på och tränar?
-Hmmmm, ja.
-Bra! Jag står i ett affärscentrum och har hittat en fantastisk minkpäls! Den är verkligen fin! Får jag köpa den? Snälla!!
-Vad kostar den?
-Bara 40.000
-Ja, kör till då, bara för att du tycker att den är så fin.

-Hmmm. Jag var hos en Mercedeshandlare och såg de nya modellerna för 2008. Där stod en jätte fin och jag pratade med försäljaren och han gav ett jättebra pris. Eftersom vi ändå ska sälja BMWn från förra året..
-Vad är priset han begär?
-Bara 450.000
-Ja, ok. Men för det priset måste vi få all extra utrustning och tillbehör.

-Fantastiskt.. Jo innan vi lägger på... Det var en sak till...
-Ja?
-Detta kanske lite mycket att fråga, men jag var till banken och kolla saldot. Sen var jag till mäklaren och och kikade på huset vi såg förra året. Den är till salu!! Kommer du i håg, det med swiming pool, tennisbana, stor trädgård och havsutsikt?

-Åh, och vad begärde dom för den?
-Bara 6.5 miljoner! Det är ju ett utmärkt pris och vårt saldo tillåter det!
-Kör till men bjud inte mer än 6 miljoner. OK!
-OK Älskling.... Tack så mycket! Vi ses snart.. Jag älskar dig!
-Vi ses... Älskar dig också...

Mannen lägger på medan han sakta skakar på huvudet. Han håller sedan upp telefonen och ropar:

-Vet någon vems mobiltelefon detta är??

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem