Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Värsta dumpningen?

Värsta dumpningen?

Hej jag undrar vad du tycker är det fegaste och värsta sättet är att bli dumpad på.

Så jag undrar om ni kan berätta om den värsta dumpningen nån kört på er ?

Min värsta är när en dag hon bara slutade prata med mig, sen gick det en vecka utan att hon svarade på varken ,sms,samtal, e-mail,hem telefon,mobil telefon eller msn.
till slut fick jag tag på hennes mamma som förklarade att hon hade ålt och hälsat på sin "pojkvän" över helgen.
Det värsta var att det var över två veckor innan jag visste nått:S


ser fram emot att höra vad ni har att säga om den här frågan -

Tack på förhand!
Antal svar på detta inlägg: 3
åkt*
Jag hade en brevkompis.
Efter ett par mail,blev vi mer än kompisar.
Jag fick inte komma på besök,för han bor i en byhåla i skåne.Han sa,tänk på vad grannarna ska säga,allt skitsnack.
För 1v sen var han ´´så sjuk´´att han inte orkade maila,skrev han.Men besök kunde han tydligen orka med.Hm
Det gick 1dag,sen kom ett mail,där han skrev att hans besök var och duschade.Jag frågade vilket kön det var,en dam skrev han.
Jag undrade vad han höll på med.
Och hörde iget mer
Jag berättar gärna om hur min Exman gjorde han försvann helt enkelt sa att han skulle till jobbet på morgonen o sen bara borta mobilen avstängd i 3 dagar sen satte han på den och då fick jag tag på honom och sa att du kan hämta dina grejer för du verkar inre vilja bo här mera och han hämtade sina grejer sen försökte vi prata lite om det hela och kom överens om att vi skulle bo isär men ändå va tillsammans det höll 1 månad sen fick jag ett sms jag är trött på dig jag vill aldrig mer se dig

har fortfarande efter 2 år inte fått en ursäkt eller ens en förklaring ifrån honom och jag känner att jag inte längre bryr mig livet går vidare helt enkelt

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem