Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Partytime

Partytime

Når du inviterer venner til midddag eller annen oppvarting: Hvor mange liker du å ha i ditt hus? Jeg tenker på voksenselskap, ikke med barn.

Jeg liker å ha så mange som det er plass til rundt bordet. Bare fem - åtte personer.

(Det skulle vært VIN, ikke øl )

Eller fullt hus... tja, det blir vel 12- 14. Men jeg foretrekker en liten gruppe som kan snakke i fellesskap rundt et bord.

Hva liker du???

Antal svar på detta inlägg: 10
Försöker själv alltid se till ålder och den "aktuella tillvaron i livet" som riktlinjer när jag bjuder fler än de allra närmaste. Då spelar det inte så stor roll hur många toralt som är bjudna. Alla kan finna ngt att samtala om o trivas.
kent57!

Mener du at folk bør være i ca samme aldersgruppe?

Hva om du har venner som er mye eldre eller yngre? Jeg har endel bekjente som er mye yngre enn meg selv, og jeg synes de fungerer bra sammen med mine jevnaldrende.
Har detsamma men det är bra om det finns naturliga beröringspunkter
Annons
Håller med Anniken, ca 6-8 personer. God mat och gott vin förstås.
PerAsk, du som er polis - da blir det også mindre husbråk for dere poliser når dere har kvelds- og nattevakt!
anniken , de måste få vara civila någon gång, poliserna alltså.
då är de som vilka människor som hellst. med sina fördelar och brister.

instämmer med PerAsk , 6-8personer, god mat och lite vin, ålder har ingen betydelse
Gøcke!

Da er jo både du, PerAsk og jeg enige! Hehe.. i Norge betyr "lite vin" "just a little wine". Vi sier "litt vin" og da betyr det ikke egentlig at det ikke er så mye Men det høres "penere" ut enn "masse vin" Samme på svensk?

Håper ikke at jeg oppfattes som en "bug" her med språket mitt, men at det fremdeles går greit å lese norsk
Hej Anniken!

Jag tycker att ditt språk är härligt! Som en frisk fläkt!
Har någon ett enkelt och gott föslag på en välkomst drink.
Både med och utan alkohol?
millep!!

Tusen takk

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem