Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Ny motionscykel som gått sönder

Ny motionscykel som gått sönder

Hej , va idag och köpte en motionscykel hos Harald Nyborg väl hemma började vi sätta ihop den tyvärr så vissade det sig att motståndskabeln till fjädern motståndskabeln lossnade helt . Jag ska åka dit imorrn och försöka byta den eller få den lagad .

Det jag undrar är om nån vet om jag behöver ta me allt till cykeln eller om det räcker me så att säga karossen ( där felet är ) ,, jag undrar oxå om det är krångligt att byta saker man köpt hos Harald Nyborg ?? eller kan dom laga den ??

Tackar på förhand för svar :)
Antal svar på detta inlägg: 9
Eller tror nån att man kanske kan få en ny ? för jag har lite svårt att tro att dom lägger energi på att laga en sån , men det är väl sån policy att man inte får en ny om kartongen den har varit i är öppnad och man har tatt ur alla grejer från plasten ??

Det känns jätte tråkigt att det blev så här sån otur jag har nu för tiden :(
Bea , du tar ut allt negativt i förskott utan att du har synat svaren.

jag tycker att du skall ringa dem först i morgon och höra hur ni skall gå tillväga med problemet.
du kar väl kvittot kvar så du kan styrka köpet
Göcke du har allt rätt i det men jag va trött o stressad *L*
Ska ringa till dom sen :)

Tack för att du såg det som jag inte såg för tillfället( negativt tänkande )
Annons
Begär reseersättning också för det ska man ha om man får en trasig vara.
Vill inte vara negativ men man kan nog inte förvänta sig så mycket av en motionscykel som Harald Nyborg säljer. Men den ska ju i varje fall fylla sin funktion när det är ny är klart.
Bea.. jag har en nästan oanvänd motionscykel.....

Den har massor med inställningar.. pulsmätare osv...

Vill du ha den för en billig penning?

...ska ha en fåtölj där istället

... synpunkter på det?

/Zap
det är klart..min cykel heter inte Harald....
docl heter den "Maxfit pro 2500"

Är det bättre?

/Zap
snabb blocket koll..... 1500 tar de där....

999:- är IS-Pris.

hmmm... Göcke... lugna dig nu.... Det här är inte en annons..... no way..... bara en prisdiskussion

/Zap
Hej , det klart att det inte är det bästa man får hos dom men det duger gott åt min dotter hon vill helt enkelt röra på sig o inget mer *L*

Det gick jätte bra hos dom fixade felet snabbt o utan nån som hels tjafs *S*

Va synd Zaphod att jag inte såg dina svar tidigare för det hade varit värt att tänka på :)

Tackar för hjälpen o svaren

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem