Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Crach

Crach

Hej
Nån som vet vad som hände med min dator...vi fick ett plötsligt elavbrott fast det va bara en liten blinkning...men datorn stängdes ner sen när jag skulle starta om så går bara fläkten..och den går fort som bara den...vad kan ha hänt?? hoppas nån kan ge mig tips. just nu kör jag på den andra datorn för den av ju inte igång.
Antal svar på detta inlägg: 3
Kan inte säga att du råkat ut för samma sak som jag men det hände en liknande grej för mig och mittt Moderkort gick sönder. Och fläkten rusa utav bara fa* men mer hände inte...... bara att handla nytt sen gick det igen

som sagt var..hoppas det inte är samma problem du råkat ut för
shit alltså...blir helförb...på detta alltså...det är i så fall andra datorn som pajar den andra jag hade fick jag inte igång efter samma sak fast då var det strömlöst längre ....och denna rusar fläkten som bara den på alltså...ska snacka med dom som levererar ström hit alltså om det verkligen ska va så här...ska f...n kräva ersättning jaja ingen ide att hetsa upp sig mer men tackar för svaret Wacko.

pappilon
Om det är andra gången så är det nog verkligen dags att skaffa en grendosa med överspänningsskydd eller till och med en UPS.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem