Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Så ska det låta

Så ska det låta

Jag brukar inte ta till orda i forumet om jag inte har problem med "burken" men nu kan jag inte låta bli. Såg ni "Så ska det det låta"? Vilket artisteri, vilken musikalitet och glädje. Fyra fullfjädrade artister mellan 14 år och c:50 gav mig en musikalisk upplevelse utöver det vanliga. Jag uppmanar er som såg "Lets Dance" att se reprisen. Vår unika musikskola som vi haft i Sverige föder sådana här musikaliska genin som jag fick uppleva ikväll.

LeifB
Antal svar på detta inlägg: 3
Tyvärr LeifB så har jag ledsnat på Så ska det låta. Programmet är så uppgjort och tillrättalagt numera.
Jag håller med dig LeifB, det var ett toppenprogram. Amy Diamond kommer att gå långt.
PerAsk - vilket TV-program är inte tillrättalagt?
LeifB!

Jag tycker programmet håller bra klass. Bra underhållnig. Men det är ju ingen tävling i ordets bemärkelse.

Vad som förvånar mig är att det dyker upp artister som man aldrig har hört talas om. Till min förvåning sjunger dom bättre än Birgit Nilsson och Jussi Björling tillsammans.

Amy Diamond ser så gullig ut med sin lilla glugg i tänderna. Hon är 16 år.
Så det är inget barn. Men hon kommer nog att slå sig fram. Hon har den rätta utstrålningen.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem