Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem IE7 och flikar

Problem IE7 och flikar

Tjena!!
har börjat använda IE7 å tycker det funkar rätt hyfsat. men nu e de så att de här med flikar som dom skryter med ska funka så bra de får jag inte till å funka så lysande.
startar IE å klickar på en länk å då öppnas ett nytt fönster å så vidare, vill att de ska funka som i FF! kan man få de så? leiake kanske kan tipsa mig han e ju IE fantast ha ha. summan av detta är att jag sitter med 111 fönster öppna å de e ju inte så kul om jag inte själv öppnar en ny flik. gör jag fel eller har jag inställningarna fel?
sen finns de nånting som liknar fastdial som finns till FF till IE7? har hittat en del rätt kul tillägg till IE7 i google.
ubuntu33 kanske vet eller Göcke dom 2 äger tycker jag när det gäller datorer.
hoppas ingen blir tjurig nu?
ha de alle man å kvinnor.
Antal svar på detta inlägg: 9
Tjenis

Om du går in på verktyg och internetinställningar
Längst ner i fliken General så är det ett avsnitt som heter flikar eller som på min engelska version Tabs.

Där kan du ställa in om du vill att en länk ska öppna upp i en nytt fönster eller som en ny flik.


Hoppas det var detta du undrade över.

Ha en god kväll
jigsaw!

Följ baloo:s anvisningar.

Verktyg/Internetalternativ/Flikar/Inställningar.

Klicka på.Återställ standardvärden.

Rör inget mer. Utan gå och lägg dig. Ha,ha!!

Vi fattar inget ändå. Dessa flikar har jag ingen sympati för.
tack ska ni ha!
till leiake kan jag bara säga att rocka på gubben! hur möe du än försöker så knäcker du inte mej!!!
kramiz å ha de
Annons
Fastdial till ie7 har jag inte hittat!

ubuntu33
du har inte hittat nåt liknande till IE? FF beta5 finns ute nu såg jag. fastdial e så bra tycker jag men du kanske har nåt bättre å föreslå?
Jag använder inte ie7 alls!

oki ubuntu33
beta5 har kommit ut hur länge dröjer de innan den skarpa versionen kommer tror du? IE i all ära men addons å hastighet de kan dom icke komma nära.
har inte avinstall FF men har testat IE7 för min fru sa att de va så BRA!?
Ska ge de ett tag sen får jag se om jag behåller de eller inte.
diggar dig ubuntu33!!!
du har kunnandet å e inte rädd å säga vad du vill!
Jigsaw:

Beta 5 har funnits länge nu.

Att Beta 4 och 5 kom så nära på varandra berodde på att Apple inte gett ut all information som behövdes och då blev det lite strul.

Den skarpa ver. skall komma i Juni vad jag läste på IDG.
oki ubuntu
finns FF beta5 i en hur ska jag förklara det? jag ska kunna lägga det på en usbstick å köra prog därifrån. vill inte installera når ännu innan den sharp versionen kommer. kan visst göra det med ubuntu med har jag hört.
släng dig i väggen leiake här har vi en som vet vad han snackar om!
Ett göingeleve för ubuntu33-hurra hurra hurra!!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem