Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Telefonräkningen

Telefonräkningen

ha,ha!!

Jag tror jag smäller av. Fick räkningen i dag med bifogad specifikation. Verkar vara en ny grej. Ugh,ugh!

Där visade det sig att jag har ringt min granne som bor 10 meter tvärs över gatan för 600:-. Han har nog ringt mig lika mycket. Om inte värre.

Jag fattar inte varför. Vi har ju daglig kontakt flera ggr. om dagen gratis.

Vi får tänka om när det gäller dessa telefoner. Eller....?
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja du leiake.
När vi var barn spände vi ett snöre med en burk i vardera änden och så skrek man i den. Du får nog göra likadant nu .
Telebolagen kan väl inte göra fel Öppna fönstret och skrik till varandra,det blir billigare.
Allvarligt!!

Ni får säkert telefonräkningen inom det närmaste. Då skrattar ni inte.He,he!

Detta var värre än jag trodde.

Nästan kusligt.
Annons
hehe! Säger detsamma.
Jag ringer till mej själv till mobilen med tele 2 för 150kr i månaden,men jag ringer mer från mobilen till mitt hem nummer. Det blir billigare om man ringer kvällstid. Funderar på att ta bort nummerpresentationsavgiften till den fasta telefonin då jag vet att det är jag själv som ringer...

Det gäller att spara i dessa tider.
leiake!
Vad är det för telebolag som gör så???
senil snöre på gång?????????
leiake, skaffa skype eller liknande så kan du snacka med grannen gratis hur mycket du vill.
Kör själv det till morsan och barnen kan hålla kontakten med bild dessutom om man vill.
leiake!

Inte kan väl det gamla anrika ..... göra så? Du måste läst fel!!
leiake!

Är du så bekväm så du ringer grannen 10 meter bort ska det kosta :P
Instämmer med Wacko helt klart. Ringa 10 meter låter onödigt.

Ni kan ju mötas i sandlådan i stället, där kan ni två vara och leiake hela dagen gratis.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem