Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Mozilla Firefox

Mozilla Firefox

Jag skulle vilja höra vilka tillägg som ni använder er av i Mozilla Firefox. Har en del men skulle vilja veta om ni har hittat några russin i det stora utbud som finns. Jag har Firefox/2.0.0.14.

/Raj-Raj
Antal svar på detta inlägg: 10
svensk ordlista

vad har du själv då Raj-Raj
Raj-Raj
Hät är lite godis
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:7

Trevlig Nationaldag!
När jag hade FF så hade jag fastdial som är ett tillägg där man kan samla en massa favoriter så man slipper öppna favoriter å leta varenda gång. funkar även med FF3. sen hade jag downloadmanager samt faster fox som jag inte tror funkar i FF3. clipmarks-google toolbar- mcaffe site advisior.
Sen denna kan jag varmt rekommendera-minimize to tray. sen till sist va de nåt som kallades webmail notifier som jag oxå kan rekommendera. vet ej om alla funkar i FF3 men de e bara å testa.
Annons
Jag har redan de som jigsaw skrev om men även en som jag tycker är mycket bra om man tittar mycket på bilder på nätet och det är piclens. Det måste ju vara fler som kör med FF oc har installerat goa tillägg.

/Raj-Raj
Gmail Notifier tycker jag är suverän.
Håller koll på flera olika konton och meddelar när nya mail droppar in.

//Breeze
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search?q=adblock+plus&cat=all
Detta tycker jag är bra det gör att sidan laddas fortare också
Länken funkade inte men sök adblock plus i tillägg
Hej alla!
Tillägg i all ära men den erfarenheten jag har av just detta är att ju mer skit du slänger in i din webläsare desto långsammare går sidöppningen. hoppas det är mer än jag som märkt detta eller jag e ensam om å klocka sidor å jämföra.
testa adblocker och klocka tiden får vi se vad du får för resultat
Kunde jag gjort om jag haft FF kvar men jag vet att adblock är bra skulle vilja ha nåt liknande till IE7 men vet ej om det finns. har testat FF 2.0.0.14-FF Rc1-Safari samt opera så nu blir det inte mer installerande å avinstallerande för IE7 funkar bra.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem