Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Antivirus program

Antivirus program

hej!
fick en länk av en kompis ang avira antivir free edition. nån som har testat detta eller kör detta regelbundet på sin dator?
hade varit kul å bra med lite feedback ang detta innan man testar. avp e ju en ganska viktig del när man använder internet.
Antal svar på detta inlägg: 2
jag har använt Antivir länge nu och det funkar jättebra tycker jag det enda negativa jag kan komma på med det programmet är att det kan va svårt att uppdatera troligen för att det är hög belastning på servrarna
men man får ha tålamod så brukar man få uppdaterat
dessutom så finns det en funktion i programmet så har du inte fått uppdaterat på 3 dagar så säger programmet till dig och du kan välja att uppdatera då

rätt så enkelt program oxå med enkla menyer och så vidare

ta och prova programmet tycker jag och se själv om det är något för dig :)
Wildwandererer.
Tack för ditt svar.
har nu installerat programmet å de verkar funka som de ska. den har hittat 2 malware som inget annat avp har kunnat hitta så det var ju bra. det enda jag inte får att funka är email scanningen. har fyllt uppgifterna som jag ska men den säger något om att värddatorn eller nåt liknande inte svarar snabbt nog. använder gmail samt yahoo som jag vidarbefodrar till thunderbird.
min kopis får detta att funka men han har mail genom internetleverantören samt att han inte vidarbefodrar nåt.
ett mindre problem kan tyckas men nog så irriterande när funktionen finns
ha de bra.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem