Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Sanna Kallur

Sanna Kallur

Såg ni Sannas olyckliga häcklopp. Stackars tös! Jag tycker hon är en av de mest ödmjuka o goa sportmänniska jag sett. Hon bjuder verkligen på sig själv. Tummen upp för Sanna Kallur och hoppas att hon kommer igen i de tävlingar hon har framför sig och att hon får sin OS medalj i London. All heder åt ARA också. Nu skall de se över reglerna i brottningen såg jag på nätet idag. Leve de svenska idrottsdeltagarna oavsett landsursprung
Antal svar på detta inlägg: 8
Instämmer helt.
Måste vara svårt för Kallur att svara på reporternas frågor, när hon bara vill gråta och gräva ner sig. Stackare. Ändå visar hon upp ett leende.
Det är ju det som gör henne så "go". Hon bjuder på sig själv. Det är ju det som gör att man bara älskar henne och känner för henne. Lycka till i framtiden Sanna!
Hidden.

Det är ju det som reportrarna vill gotta sig åt när dem inte kan gotta sig åt ev medaljer.

Kom igen Sanna.
Annons
synd jag såg inte loppet. OS sänds ju flera kanaler.
Hade jag sett det hade jag gått i taket.
Det är bara Sanna Kallur som står pall för sådan otur.
Underbara tjej.
Stackars Sanna vilken otur! Ett av dom tristaste ögonblick i min OS tittar karriär!

Och skitsur blev jag på reportern som tjata och tjata på om oväsentligheter, när hon mest hade lust att gå och grina, jag kände inget behov av att han malde på med sina frågor!
Jag tänkte hela tiden att släpp iväg den stackars tjejen du tjatiga reporter
Kom igen sanna Du är bäst i mitt hjärta !!
Ja,hon kommer igen,var så säker. Det är en tävlingsmänska utöver det vanliga. Jag hoppas på hennes syster oxå. Det är ju ett nytt OS i london om 4 år.

Men visst hade hon otur,denna gång.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem