Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Google Desktop

Google Desktop

Finns det nån här som installerat denna. Sen vad är den stora skillnaden mellan denna å Vistas egna sidopanel? Ge mig gärna användar recensioner.
Antal svar på detta inlägg: 5
Jag har använt den i omgångar.
Jag tycker den bara tar kraft ur datorn.
Snygg och kul, men man måste redigera det man vill ska visas, osv. nyheter och så där. det senaste som hänt o så. En snygg analog klocka kan man också få fram
samt att man måste kryssa i ett hemsideformulär RÄTT, för att inte Google ska ha full indyn i ditt surfande och dokumentation, samt e-post.
En viktig sak. du kan ta ram på egen dator. Var du surfat enda från den dag du installerat programmet.
Det har ett namn, kommer inte på det. Kan vara bra om man vill komma åt gamla sidor man varit inne på. Men insyn av Google tror jag. Högermusen används för åtkomst.
Det enda som jag saknar, är tryck Ctrl 2 ggr. Så dyker det upp en smal sökmeny precis som i Google.
Men du behöver inte ha någon Webläsare igång.
De blev lite möe info.
rast.
Jag tycker att desktopen är användbar och jag har använt den sedan den kom ut.

Jag tycker dessutom att chrome är fenomenal.

http://www.google.com/chrome/intl/sv/features.html
Ozzy
De blev en del å få in i kontoret. Man tackar för informationen men i nuläget så behåller jag nog vistas egna sidopanel.
Anton
Vissa tycker si å andra tycker så men jag tackar även dig för ditt medverkande samt när chrome kommer som skarp version så blir de nog att testa den men innan dess så e de ff för hela slanten.
Annons
Jag använder Win-XP. Har inte sett Vistas sidopanel.
Men det är väl ngt. liknande.
Nu kom jag på vad detta hette som jobbar i egen dator. "Indexering" Det är den som tar kraft har jag för mig. Har Vistas ngt. liknande?
Allt vad man surfar lägges på hög och kan tas fram i detalj. Huga!
Ozzy

Nu fatta jag inte detta!! Win-xp sidopanel?? Funka det som google desktop??

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem