Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

McAFee antivirus

McAFee antivirus

Har köpt en ny dator och det var förinstallerat ett antivirusprogram som heter McAFee internet security som jag får prova i 60 dagar sen kostar det pengar någon som använder detta program eller vet något om det
Antal svar på detta inlägg: 8
McAfee eller smeknamnet är MackAffe är ett bra AVP. Vet ej vad du får betala men jag hade det under många år och tyckte mycket om det men sen blev det Symantec client som oxå är bra men som kostar lite grand.
ja det är inte lätt att välja sitter just nu och kollar på tester om antivirus program, på min gamla dator använde jag AVG free edition men man är lite mer försiktig med en ny dator
boax

Avg free. Hur ändra man tiden för scanning. Den scanna varje dag kl 1900.?
Annons
vet inte jag hade också det problemet jag stängde av skanningen och körde den manuellt när jag kände för det. du kan avaktivera via internet explorer verktyg, Internet alternativ, program, hantera tillägg, tryck på AVG Safe Search. Nerepå inställningar till vänster kan du inaktivera
boax

compiuter scanning, klika på Scheduled scan. klicka på Edit scan scheduled och ändra.
Jag har ett virusprogram som är det bästa för tillfället.
Det heter NOD 32. Innan hade jag Panda. Men Det du har installerat är ju okej med.
Som min son säger. ( som har detta som sitt jobb )

Ett antivirusprogram tar inte allt, ibland är det bra att ladda ner ett tillfälligt och söka igenom sin dator och det brukar jag göra med just McAFee.
En del tar ju mycket kraft ur datorn gör McAFee det. Läste om Nod det verkar ju kanon
Ja, det är väl det som är mest gångbara för tillfället. Det ändras ju hela tiden, men jag är jättenöjd med detta antivirusprogram.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem