Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Chatt

Chatt

Jag gick just in på Försäkringskassan och letade efter en blankett för utskrift. fann den inte, visste inte vad den hette. Upptäckte att det fanns en CHATT. Ok. försöka duger.

Fick prata med en tjej direkt. en mycket angenäm upplevelse att denna service fanns där.

Från min sida kostade det ingenting. Ingen installation eller så.
Men vad skulle det kosta IS att få ett sådant kontakt-alternativ.
Då skulle detta Forum slippa alla dessa långrandiga Datorinlägg, som fler har så ont av och kanske mer bli det den kanske är ämnad till, - vad vet jag.
Allmänfrågor kanske. eller disputera om allt det alla vet ändå, men har behov att prata om.
Antal svar på detta inlägg: 5
Det borde i så fall vara en chat som alla deltager i, tycker jag.

Jag brukar chatta med dhl över paket som jag väntar på och det funkar jättebra.

Jag var in till dhl kontoret och skulle hämta ett paket när jag ändå var i Gävle, men de visste inte var det var eftersom det hade gått från utlandet med flygfrakt.

När det kommer till sverige så får det nämligen ett annat fraktnummer och det hade det minsann inte blivit på min försändelse.

Jag stod på mig och frågade om det inte fanns något sätt de kunde få fram numret på och fick till svar att de såg det på en gång i såfall.

Då frågade jag om de kunde chatta med dhl(de själva ) och det kunde han väl göra fast det inte skulle göra någon skillnad.

Där fick han fram mitt nummer och det tog 2 minuter så hade jag mitt paket!

Chatt funkar bra vill jag komma fram till med detta lite halvkrångliga inlägg
patrikke
Ja jag vet inte hur det fungerar med chatt. Men det är väl så att man går in och tittar/söker i ett "rum" om det finns ngn uppkopplad som visar intresse att utbyta tankar, eller?
(Vi är nätet och chattrummet är Spindeln)?

Jag fick Googla på dhl. nu vet jag.
Eller så finns det rum där alla skriver med alla!
Då blir det nog lite rörigt men skoj.

Ev om man vill diskutera privat med andra så kan man i en del fall klicka på deras namn.

Jag har haft en chat funktion på min sida men det var så dåligt med besök där så den tog jag bort men kan återuppta den om det finns intresse av att prova på, ozzy.
Annons
Med tanke på den stundtals låga nivån i detta forum, så kan man fundera över om chatt, verkligen skulle vara något bra. Fast andra behöver ju inte läsa den verbala smutskastningen
Låg nivå?

Jag skulle snarare vilja tro att den strama inriktningen, är grunden till det låga deltagandet på forumet, tycker för min del att lite mer skoj och mindre allvar skulle vara ett plus.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem