Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Till leiake

Till leiake

Tål du inte kritik gamle man? jag gör det iallafall men som du uttrycker dig så kan jag ju snart sluta å skriva på IS för de mesta e ju bara strunt "skit". Vill jag skriva om 100 webläsare eller nåt annat som jag tycker är intressant så gör jag det.
Trodde du kunde forumreglerna men nåt har du nog missat ibland när du skriver.
Visa samma hänsyn som du skulle vilja att andra visade dig.
Respektera andras åsikter.
Jag lever inte som jag lär alla gånger det kan jag villigt erkänna men det gör nog inte du heller.
Svaret som du gav mig i den andra tråden är snudd på personangrepp enligt min mening men vissa får och andra får inte här på IS tydligen.
Jag tycker om dig gamle man men du går för långt ibland å denna gången gjorde du det.
P.s jag använder badlakan dom tar in mer fukt.
Antal svar på detta inlägg: 6
jigsaw!

Personangrepp. Vad kallar du ditt påhopp mot mig. Ha,ha!!

Ozzy och jag var ju vänner. Men du kanske blev svartsjuk.

Din grej på slutet. Jag använder badlakan. Dom suger bättre.
Det kallar jag humor på hög nivå. Den får du 1o poäng för. Minst!!

P&K.
Du är en väldigt svår man å förstå sig på ska du veta. Men... jag e inte långsint så vi kör på som vanlig å skriver vad vi vill å slänger käft med varann å lite då å då så hjälper vi varann i svåra stunder.
Bra grabbar så ska det låta. vi måste alla ha förståelse att vi är olika personer med olika sätt att resonera och se på saker och ting, mej själv inräknad. Men jag tycker att vi bör ha mer respekt för var och ens åsikter.

Så, vad bra att vi tar varandra i hand och har förståelsen att vi jobbar för samma mål att vi ska trivas med varandra och ha kul ihop. Ni båda ger så mycket till så många och jag och många med mig vill att så ska det förbli.

Det var visst jag som omedvetet startade denna meningskiljaktighet, Så det är upp till mig att knyta ihop.

Tack Gentlemän för att Ni finns!

Eder förbundne invandrande Smålänning.

//ozzy
Annons
jigsaw!

Givetvis! Hade du trott något annat. Bra att du öppnade en ny tråd om våra problem. Du är smart,när det behövs.

Ett litet knep. Om du vill ha en tråd som hänger kvar en bra stund på IS.
Då skall du skriva ditt inlägg på alla andra rubriker utom Datorer och Internet.

Helst övrigt. Där kan du hänga med i veckor. Lite Svensktoppen i 20 veckor.
Jag hade Dagens Fräckisar. Men det gör vi inte om. För det älskar folk. Allt under naveln är så bra. 17.000 inlägg på 1 månad. På samma tråd.

Till lunch idag åt jag en mycket god "kåt-lett.
Ni e så goa så goa ni gamla rävar. Nu kör vi så de ryker å jag ska hålla ditt råd i minnet leiake.
Ozzy
Detta var inte ditt fel så...
Gott

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem