Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Buggfixen till IE

Buggfixen till IE

Jag hade fel om att Microsoft uppmanade sina kunder att byta till annan webbläsare. Trodde in det var sant. Men det var det tydligen.

Men om tre timmar verkar det klart. Kl. 19:00 svensk tid.

"Uppdatering ska säkra Explorer
Microsoft släpper på onsdagskvällen svensk tid en säkerhetsuppdatering för samtliga versioner av webbläsaren Internet Explorer."

Antal svar på detta inlägg: 7
det är väl härligt med säkerhetsuppdateringar,
det är ju en av sakerna i microsofts produkter som vi vet
alltid kommer att komma.
skulle det inte vara så så blir ju några hackers arbetslösa eller?
Varför måste Internet Explorer ha säkerhetsuppdateringar jag har inte sett att dom andra webbläsarna behöver det, bara undrar?
boax!

Alla har problem. IE är så stort så det är roligare att djävlas där. Du får fler träffar som dom säger.
Annons
Får man fler träffar om man söker med IE menar du eller?
Nej men dom som djävlas med oss tycker det är roligare att reta 100 milj.
än några stycken.

Det är roligare att klottra ner Stockhoms Central än att ge sig på Broby
Busstation.
Ok då förstår jag
. .
Det låter ju jättebra.
Jag provade att installera Firefox och det fungerade i och för sig men jag gillade inte den. . Så nu har jag avinstallerat den. . Och nu har jag hämtat IE 8 , betaversionen istället. . Det konstiga var bara att när det gällde IE 7 så stod det att den gällde upp till Win XP. . Men jag har (tyvärr) Vista på min nya fasta dator. . Så det fick bli IE 8 nu.

Jag använder fö. Avant Browser som webbläsare. . Jag tycker att den är jättebra för där kan jag t.ex. flytta fältet med öppnade flikar till längst ner i fönstret.
. .

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem