Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Säsongsstart av Bygglov

Säsongsstart av Bygglov

Imorgon är det säsongsstart av bygglov! Det är kul att få inredningsidéer. Jag och min tjej ska inreda vår nya lägenhet. Bygglov krockar tyvärr med Mästarnas mästare på SVT...båda börjar kl. 20:00. Ara Abrahamian ska vara med i Mästarnas mästare! Är det någon som vet om de ska de tävla i lag eller var och en för sig själv?
Antal svar på detta inlägg: 8
Ha,Ha

Var lär man sig av bygglov?? Det är ju mest reklam!! Och snabbklipp lite här och där.. Fokusering på verktygen dom använder. Allt för att skapa reklam.

Detta har en enda uppgift att skapa reklam åt dom man låna verktyg av!!
Thomas2!

Bygglov och Äntligen hemma är välregisserat. Det är precis som i verkligheten. Men dom har glömt reklamen för plåster. Ha,ha!!

Kvinnorna målar och spikar i urringade tops och kort kort. Allt går så lätt.

Sist jag tittade så byggde dom en skruvad trätrappa. Detta är nog en omöjlig uppgift för en amatör.

Om jag skulle gjort denna trappa,så hade jag nog inte vågot gå i den.

Men tittarsiffrorna är höga för dessa program. Jag tycker det är intressant när dom syr gardiner och gör blomsteruppsättningar.

Skämt åsido. Jag tittar ofta. Det är faktiskt mysiga program för dom som är
i karriären.

Bygglov har en repris 17/1 lördag 11:30. Missa inte den.
leiake!

Ha,Ha Jag tittar inte på tv-4 i onödan,bara när frugan vill, men då har man ju datorn

Finns inte ett program utan dom tigger pengar. Kolla på lets dance,idol,körslaget,isdance,och var allt dom ha att sända. Ring in och rösta 5,75 sms. Tänk var pengar dom snor åt sig!!

Allt hämtat ifrån USA!! När ska dom börja göra några egna program?

Tacka vet jag svt
Annons
jaha å snart drar melodifestivalen igång på svt ska vi klaga då också thomas2 hihihihi
äh ryck upp dig nu thomas2 å se de positiva i bygglov glada människor som gör andra människor glada hihihihihi
Thomas2
Jag tror Du vill bli e-motsagd i denna fråga. Trots den smygreklam som visas i den programserien har jag faktiskt överseende med detta.

Willys humor går i alla fall hem hos mig. Så är ju både Mats & Willy väldigt skickliga i sitt gebit. Helt i klass med ”Äntligen Hemma”

Inget larvsnack som i liknande program med Designers som försöker dölja sin konstiga smak med en massa floskler.

Visst, välregisserat och välrepeterat. men jag sväljer det med hull och hår.

Ja, Willy är rolig tycker jag. Hehe, han brukar vara lite klumpig.
Tror ändå att jag ska se på Mästarnas mästare ikväll....tror att det kan vara riktigt kul att titta på. Vem tror ni vinner av de som tävlar? Jag hejar på Ara!

De här tävlar:
Ara Abrahamian - brottning
Per Elofsson - skidor
Per "Pelle" Fosshaug - bandy
Susanne Gunnarsson - kanot
Anders Gärderud - friidrott
Emma Igelström - simning
Erica Johansson - friidrott
Peter "Peja" Lindholm - curling
Malin Moström - fotboll
Tomas Wassberg - skidor
Emelie Öhrstig - skidor
Ozzy!

Inte jag! jag vill se på tv!! Inte reklam. Det kommer i brevlådan så man drängs av det!!

Thomas2
Ok jag respekterar Dig. Du är en man med fasta principer.
Fast ibland vill jag rucka lite på mina.

på loftet Ozzy

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem