Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Körslaget

Körslaget

Snart är det final i körslaget.Uddevalla,Borås och Bollnäs är kvar.Alla och alla norrlänningar rösta på Bollnäs.Rösta LILA,dom är bäst..snälla ställ upp.Bra för norrland om Bollnäs vinner.
Antal svar på detta inlägg: 4
Så klart jag röstar på Bollnäs om de är bäst. Är alla lika bra röstar jag på Bollnäs. Lite lokalpatriot måste man få vara om man bor i Norrland.

Lokalpatriot och lokalpatriot förresten. Hur långt är det mellan Gävle och Kiruna? Drygt 100 mil? Mycket lååångt är det i alla fall.

Själv bor jag i Umeå (Norrland) och har lika långt till Stockholm (Svealand) som till Kiruna (Norrland).
Tack birton för ditt svar.Rösta mina forum medlemmar,Leike Ozzy,rutan brikla, Thomas,Mimmi,patrikke och många fler.Rösta på team Hanna från Bollnäs rösta LILA på lördag Kram till alla.
Heja team Hanna,det LILA-laget,som nu är i final.Tack ni forumkompissar som röstade på Bollnäs,fortsätt så nu på lördag också,då finns det chans till seger
Heja Bollnäs!!!! Kram Söräng
Annons
Så klart jag röstade på Hanna, hon var ju bäst. Hoppas verkligen hennes kör vinner rubbet.

Deras version av Gabriellas sång var lysande. Ska vi inte se till att hon får sjunga den i finalen?

Här han du rösta:

www.tv4.se/1.820917/2009/01/23/du_valjer_en_av_finallatarna

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem