Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Sp3 ???

Sp3 ???

hej
vid uppdatering till sp3 står det att den ska innstalleras separat.
men sedan kan den påverka hela systemet eller avhjälpa mer änn ett problem.

vad menas med det låter som både negativt och positivt

har fortfarandr sp2 o det funkar bra

vad tjänar jag på att innstalera det

har xp mc edition 2005

Antal svar på detta inlägg: 7
installera xp3 , inget att grubbla över,
det är enklast att hänga på de fixar som Microsoft har och kommer att sända ut. och då behöver du ha sp3 installerat framöver
tack för ett kanonbra forum

man lär sej mycket när man sitter o kollar på gamla inlägg

man blir alldrig för gammal för att lära sig något nytt

har kollat runt länge för att hitta något bra, men det är för mycket snack om saker som inte hör forumet till

sen är det många datanissar som bara skruvar o donar med sina datorer
fast dom går bra o stabilt

dom har man inte så mycket nytta av har jag märkt
Vad är detta för snack. Är det inte full yttrandefrihet på detta Forum.
Den som inte följer normen, där tar moderatorn vid. Annars får vi väl ha åsikter om vad som helst utom politik. Visst är det mycket snack, även på en ren datorfråga.
Men det är då som vi ofta kommer till en lösning på problemen.
Nu är inte jag någon expert på datorproblem.
Att en tråd spårar ur ibland är väl inte hela världen.

Citat
"mycket snack om saker som inte hör Forumet till"
Slut citat

Där blir jag smått förtretad. Vad är ett Forum till för om inte snacka i och utbyta erfarenheter och ge tips mm.
Att det finns datanissar, vad är det för fel med det. Det är av sina misstag man lär sig. Vore man inte nyfiken av naturen och vilja bemöta och möta andra människor på ett Forum, då har man inte där och göra. Tag gärna emot de tips som finns det bjuder detta Forum på med glädje.
Visst vi snackar mycket skit och en del kanske ser ner på så lättsamt snack utan direkt substans, men vi har kul.
Så finns det många datakunniga medlemmar, det vet vi.
Men de träder endast fram i rampljuset, när ett problem just tangerar deras egen specialitet. Vi/jag önskar de kunde höra av sig lite oftare för att kanske i tid snoppa av detta dösnack, och ett problem snabbare och koncist bleve löst.
Till sist.
Det gäller att sålla agnarna från vetet, genom att jobba med sökord i "Arkivet". Det är ju kärnan i allt nätarbete.

Mvh
Ozzy
Annons
om du kollar vad jag skrev om det med snack jag har inget som helst emot detta forum det är väl det bästa som jag har varit inne på.

det är ju alla andra forum som jag har gjort en jämförelse med om du läser lite
bättre o tar det lite lungnare


ha det bra

gorani
gorani
Sorry
Men i och med att här finns ett Arkiv och där är svårt att få fram just en specifik information om det man söker, eftersom det snackas så mycket runt ämnet. Så var det lätt att missförstå att det inte var här Du sökte Din info. (kolla gamla inlägg)
Även vi har ju just de där datanissarna, jag är förvisso en av dem, de finns nog överallt. Men visst har vi nytta av dem. Om inte så ta lärdom att tänka efter före. Vilket jag förbisåg med mitt inlägg.
Tack för riposten.
Hoppas Du har överinseende med en "gube" med kort stubin.
Hoppas vi framledes kan ha både nytta och nöje av varandra här på Forumet
Väl mött igen

Hus n
Ozzy
det är okey Ozzy

vad jag menade med nissar det var det på de andra forumen fick jag en jäkla massa grejer när jag fråga om saker med datorer, ock det var från unga grabbar

ock det började jäklas för mej ännu värre

men det var ju mitt eget fel eftersom jag hoppa i tunnan o inte begrep vad jag
gjorde

man lär sig Det är ju på detta forum som jag tycker att man får bra info om

valsar runt på inläggen

(guben) ska ha det bra jag är ju inte så ung själv

gorani
gorani
så har vi presenterat oss för varandra då. Även jag har gjort mina missar på annat Forum.
Här jäklas vi inte, här tar vi hand om varandra. Ett litet tjuvnyp i bland kanske i all välmening. )
Ha de
ozzy

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem