Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Körslaget

Körslaget

iMORGON GÄLLER DET.Erik eller Hanna,vem skall vinna??Här i Bollnäs är allt LILA,Tidningsannonser,tårtor och t.o.m lila nagellack slut på vissa ställen.Rösta på den lilla staden,det betyder mycket för en stad som förut bara varit känd för sin bandy och för Snoddas.
Hej och rösta....
Antal svar på detta inlägg: 8
Heja Hanna
Heja Hanna! Förresten, jag tror att Hannas kör ska sjunga Gabriellas sång. Hoppas det i alla fall.
Jag håller nog en slant på team Erik.
Annons
Körslaget!!

Något så idiotiskt får man nog leta efter.

Tur man har flera kanaler.
Jag tycker det är ett trevligt program, men det kanske beror på att jag själv har sjungit i kör. Men det idiotiska är ju när folk röstar på orterna istället för sången. Varför kan man inte lyssna och när man gjort det - rösta. Vad är det då för tävling. Jag skrev att jag nog håller en slant på Erik. Ja, han är bra men skulle han totalkvadda i kväll eller att Hanna skulle överträffa sig själv naturligtvis röstar jag då på den jag tycker är bäst. Men att få mig att rösta på en ort när tävlingen handlar om sång - det är helt befängt.
Såja, söräng!!

Hanna vann med sin kör.
Du får åka ner till hemköp i morgon och köpa en marängcup modell stor och fira:)
En lila marängcup, då.

Precis som Magnus Carlsson sa, man fick ståpäls två gånger av Hannnas kör - en helt rättvis vinst.

Hur tänker du Leike?du tyckte landslandkampen var toppen,men dissar Körslaget,dom kan väl liknas med varandra.För mig var körslaget mycket bättre.Lyssna bara på Gabriellas sång......av det lila teamet.Kan du förklara för mig???

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem