Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Musikfestivalen en sån smörja

Musikfestivalen en sån smörja

Hur kan svenska folket rösta på all denna dynga som produceras emellanåt??

Min gode vän "Dille" skrev 1000 och en natt, den var okey.

Men ikväll tog gbg priset i skitlåtar.

Varför hålla på med denna smörja? Balt och öststaterna röstar ju ändå
gemensamt.

Sverige, Norge, Danmark och Finland har ingen chans.

Alberto
Antal svar på detta inlägg: 8
Har jag alltid tyckt, tittar inte. Gott, kok naturligtvis.
alberto
Jag håller med dig, vilken smörja. Det absolut sämsta jag sett på länge, den låt som var bäst 1:an hade tydligen inte alls någon tjans. Vi måste tänka annorlunda nu när det är många länder från öst med i tävlingen, det ska ju vara något som dom möjligtvis kan tänkas rösta på. Blir det inte bättre dom följande gångerna struntar jag helt i att titta.
Jag vet inte hur det var för jag har inte sett eländet på många år, men ska man döma efter vad tidningarna skriver så var det nytt bottenrekord på alla sätt, inte minst programledarinnan (kan det heta så?). Hon skrek sönder hela programmet står det. Det kanske var meningen, så man inte märkte låtarna så mycket? Avstängning eller kanalbyte är det som gäller. Eller datorn.
Annons
Håller med.
Seggre95!

Ha,ha! Men livet är inte mer än så.

Du har väl inte ens kört moped,eller.....??
Jag sitter här och tänker. Denna människa af Ugglas. Det är ju fint som f-n.

Adligt och allt. Men hon är emot alla mina sinnen. Men jag är samtidigt imponerad. Hon har något visst. Troligen är hon tatuerad i "rumpan" oxå.

Där står det troligen. Jag vinner på lång sikt.
Hej leiake!
Om jag har moped det kan du lita på. Började köra min fars 98 kubikare av märket Sachs 1936 nio år gammal. Men har slutat åka moped, en gammal luring sen sextitalet. Nu kör jag bara bil och traktor.
Jag har inte tittat så noga på deltävling 1. Men det jag såg/hörde, tyckte jag inte om.

Jag vill bara att ni inte skall missa deltävling 3 från Leksand 21/2.
Molly Sandén har en fantastisk röst. Om hon har fått rätt låt
kommer hon att vinna rubbet.
Skara Bert stå bakom henne naturligtvis!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem