Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Bingolotto

Bingolotto

Kollar ni på detta program. Jag var med i början. Men så slocknade gnistan.
Men nu har jag börjat att titta igen i brist på annat.

Jag tycker det är så roligt när någon vinner en resa till Barcelona. Värd 12000:-
Tänk dom har spelat sedan -91. Dom har lagt 50.000:-.När dom väl vinner så får dom en resa till Barcelona. Skona mig.

Vad skall man i Barcelona att göra. Blaha.!

Färgfemman tycker jag faktiskt är trevlig. Det är lite tryck i den. Men det andra kan dom lägga ner.

Att dom inte fattar att prissumman är för låg.

Färgfemman minst 10 miljoner. Vinner du en bil skall det vara en Rolls Royce. Inte någon d-ja "Hisingstraktor" som vi säger.


Antal svar på detta inlägg: 2
Min granne (kvinna) ringde på min dörr och frågade om jag kunde tänka mej köpa en bingolott åt henne via internet, hon hade glömt att köpa ute på byn. Man blir ju lite kaxig när man tycker sej kunna lite mer om händelseförlopp med datorer än andra...Jo jag kunde köpa en lott, lätt som en plätt. Jag blev så exalterad av händelseförloppet att jag köpte en till...åt mej. OCH SE jag vann 200 kronor. Grannfrun grattade mej och ville att jag skulle köpa en lott även i dag. Nu ska man tydligen börja försäljning av bingolotter, för att jag råkade vinna för en gångs skull... Men det va längesen jag spelade, så det kan tänkas bli några gånger till, jag vann ju 200 kronor...
lasse940!

Det var en mysig grej du berättade.
Men många är rädda för att visa att dom inte kan dator.

Många skyller på ögonen. Ont i nacken.

Men vi som kan. Vi vet att det är svårt. Det är ruskigt svårt. Men vill man så kan man. Men det är inte lätt att hålla sig alert.

Men jag tror att alla kan lära sig. Men saknas viljan. Då är det kört!!




Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem