Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8 RC1

IE8 RC1

Jag undrar om man behöver avinstallera IE8 RC1 nu när den skarpa versionen kommer av IE8? Hur gör jag då få att avinstallera den om det behövs?
Antal svar på detta inlägg: 6
Jag tror inte du behöver avinstallera ie8,när den skarpa kommer.Däimot om du ska byta tillbaka till ie7,måste du nog avinstallera.

Om man fösöker kommer det upp meddelande att man har en nyare version.
kommer ie8 som uppdatering eller måste man ladda ner den själv
glömde en sak

ja ska ju inte vara på detta forum eftersom ernest sk spioner bevakar allt ja skriver + att de har en grupp medlemmar härifrån som man mailar skit om mig sinsemellan
tycker jag är väldigt fegt
eftersom en av dom sänder era mail vidare till mig så vet ja vad ni skriver om mig
väldigt fegt gjort må ja säga så ja hoppas ni känner er nöjda å belåtna av att skita ner personer ni inte känner i irl
fel tråd men de kvittar var ja skriver bara ja slipper vara här mera så ni spioner åt ernest kan medela honom både det ena å andra
ja loggar ut å kommer ej att logga in mera eftersom ja förföljs av en hop dårar med stöd av ernest
Annons
Nu är väl inte Ernest medlem i IS längre och kan alltså inte försvara sig här i forum
bara info till er alla
Sådant "info" betackar jag mig för. Om ni bråkar så håll det för er själva och försök inte dra oss andra in i ert bråk

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem