Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Robinson

Robinson

Kollar ni Robinson, tror ni att den som vinner är den bäste överlevaren. Jag tror det om Jarmo vinner, men jag tycker inte att det är en rättvis tävling. Den som vinner skall inte var den som klarat sig bäst i öråden genom att ingå i rätt pakt, den som vinner skall vara den som klarar tävlingarna bäst.

Ta bort öråden och låt den som förlora varje veckas Robinson tävling åka hem, då får vi garanterat den bäste kvar till sist!
Antal svar på detta inlägg: 9
Instämmer med föregående talare. Som det är nu så försvinner den som är bäst, men det kanske ingår i att överleva. För det är ju detta som gäller att överleva.
Jag tittar då och då, men det jag sett och läst om dem,
är rena mobbningen!
Visst skall det vara så som Du per66,
säger den som förlorar tävlingen åker ut!
Den som vinner får en förmån,av mat eller något liknande.
Stryk öråden! Den ger bara programledaren
chans att spela dramatiker!
Lag mot lag, det förlorande laget får göra en tävling inom sig,
och förloraren där åker ut!
Som det är nu är det en uppmuntran till gängbildning,
och två slår den tredje!
Håller med er ta bort ö-råden! Men sammtidigt gillar jag att lyssna på deras pakter det är ju det som det går ut på. Hoppas att anna från mora vinner hon och jarmo har den rätta inställningen på tävlingen. Jag kommer inte i håg vad hon hette men hon pratade om mat hela tiden jör man det då är man ju konstant hungrig då har man ingenting på en öde ö att göra. Jarmo är skön har den rätta inställningen.
Annons
Det blev som det blev, Ellenor vann. Hon hade förmodligen inte överlevt instängd på ICA en vecka, än mindre på en öde ö. Duktig ändå.

Men att det skulle bli såna krigsrubriker i våra kvällstidningar är svårt att förstå.
Sida upp och sida ner hur fel det var att inte Jarmo fick vinna.
Jag tror att både Expressen och Aftonbladet är på väg att bli "frisörstidningar.
Jag tycker det är fel att robinson deltagare får rösta vem det är som dom vill ska bli robinson, Jag menar att man kanske får köra ett fult spel för att nå finalen och då blir det lite tokigt om man sitter där i finalen och fått ovänner för att man har kört ett fulspel då är det ganska stor chans att dom inte skulle rösta på en, Därför tycker jag att man ska ha en tävling som det inte beror på kön det är mer rättvis så man får tävla om robinson.
Om programmet skall nå sitt syfte "Överlevare",
borde ett tiotal personer placerats på olika ställen,
kanske med en typ "Fredag" som hjälp,
och sedan fått visa att de skulle klara sig.

Tävlingar mellan dem skall sedan göra att förloraren åker ut!
Inga hämnd aktioner som nu har speglat hela programmet!!

Visst var Jarmo den rätta överlevaren!!
Jag håller med Jompe, det är inte rättvist att de utröstade skall avgöra.

Det blir ju den som är mest omtyckt av de övriga.

Överlevaren är klart Jarmo.
Visst jag följde serien. Men det har ändå varit en enda stor såpa.
Som överlevare låg Jarmo bäst till hos mig.

Sen ska vi väl tänka på att media speglar alla såpor så att tittarna kanske inte får rätt bild?
Man vet ju aldrig vad som händer när kamerorna är avstängda.
Kanske de sitter och äter grillat fläskkotlett, eller kanske ligger helt däckade?



Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem