Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Imghook.dll

Imghook.dll

Kan någon säga mig vad detta är. Vid varje start av datorn kommer det upp en ruta om att imghook.dll inte går att hitta eller liknande.
Jag ser via Google att det finns program att bemöta detta men vad ska jag göra så jag blir av med eländet? Någon som känner igen det?
Antal svar på detta inlägg: 5
har du eller har du haft en iomega installation av något slag. så är det en dålig avinstallation av dito som orsakar detta.

tex rester i registret som är kvar
ccleaner eller liknande prog kan kanske hjälpa dig, om du inte kan rensa det själv i registret.
OKEY!
Jag har ett par Iomega extern hårddiskar. Problemet uppstod vid installation av IE8, tangentbordet fungerade inte efter denna installation varför jag gjorde en systemåterställning, då funkade tangenbord men samtidigt kom texten om imghook.dll som inte kunde startas då programmet inte kunde hittas. Jag provar och ser om jag kanske måste ominstallera programvaran till hårddiskarna. Annars får jag städa som du säger. Tack för snabbt svar.
ja testa med dina förslag , lycka till
Annons
Har du provat Revo Uninstaller.
Den tar bort allt. Små "slattar" i register och vad du vill.
Rekommenderas starkt.
Lägg till och ta bort är ingenting jämfört med den.
Bara ett förslag
Tack för förslag. Jag tog det jag hade: PC Tools Privacy Guardian. Det sopade rent. Så blir det lätt, jag glömmer de verktyg/program jag själv har i datorn. Någon som känner igen problemet?
Nå tack hursom. Forumet är toppen.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem