Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Bomb?

Bomb?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5543601.ab

En sirénhögtalare, en summer och tre större kondensatorer? Snälla ring inte bombgruppen.. Ring mig.. Jag river ner det där skiten utan bombdräkt, helt gratis t.o.m.. :P
Antal svar på detta inlägg: 7
Bättre att vara extra försiktig än dumdristig ...

Alla är ju inte experter på larm o elektronik. Klumpen bredvid sirenen ser ju faktiskt ut som sprängdeg med detonationer i. Jag hadde då ringt Polisen om jag såg en sådan grej på avstånd, man vet ju aldrig....
DedaPera!

Jag tror vår "Fajjer " ångrar det inlägget.

Men så blir det ibland på ett Forum.
det var ingen kritik mot Fajjer, och vist är det lite komiskt över det hela, men det finns ju allvar med i bilden. Jag själv är ju dumdristig ibland (mindre nu än innan)..
Så ta inte detta som kritik Fajjer, detta var bara min åsikt, det kommer säkert fler, om inget annat så kommer leiake att såga av mig på ett eller annat sätt, han är ju så frispråkig den grabben

sorry leiake tycker bara om o läsa alla dina inlägg och kommentarer
Annons
Jag ångrar inte inlägget i sig. Anledningen till att jag inte svarat är att jag vart i Polen en vecka.. :P

Dock så har du rätt DedaPera i att det är bättre att inte vara dumdristig. Jag tycker bara att det såg lite festligt ut, då jag kände igen all elektronik på bilden.. :P
Men som sagt så kan ju inte alla veta vad det är för nåt, så det kanske var lite onödigt att starta tråden. :P
Sen får man ha i åtanke att en mcklubb skulle etablera sig i huset.
Man kanske blir extra försiktig då?
patrikke: McDonalds? Hehe, skojade bara.. :P

Fast det beror ju helt på vad det är för MC klubb. Alla är ju inte kriminella. Men jag antar att du syftar på en kriminell klubb?
Jo, Jag antog att det var en kriminell klubb, fast det kanske var fel

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem