Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Vad gör ni?

Vad gör ni?

Hej
Är det någon som har en kul och lite ovanlig hobby och berätta om?
Från en Norabo
Antal svar på detta inlägg: 6
chrysler!

Jag sätter en slant på att du är "bilburen". Jag hade en Ford Crown Victoria med plasttak. Den var Röd/Vit. Då hörde man bra och var populär.

Min hobby nuförtiden är datorn. Finns inte tid för annat. Jag måste ju äta ibland
men det är "jobbigt".

Nej, inte är det ovanligt numera att ha en amerikanare, men det har vi haft sen 20årsåldern. Då var det mer ovanligt. Omkring 1990 var det fortfarande problem att komma in på campingplatser med en Mustang... "Raggare" kallades vi men det var vi inte. Bara biltokiga ungdommar.
Hobbyn har vuxit kan man säga. Nuförtidenär det helt normalt att ha en amerikanare att glänsa i på sommaren. Ingen kallas raggare för det längre.
Hej hopp....

Ovanlig hobby, tja, kanske......

Jag och min fru har en hel del ormar hemma.

Har en art som heter Kungspyton (latin. Python Regius)
En av de mindre arterna av pytonormar som blir upp emot 150cm.

Har hållt på med ormar under några år och jag har haft en hel del olika arter men fastnat för just Kungspyton.

Min fru har "sina" ormar och jag "mina"....

För er som vill se vad vi har så kan ni kolla på våra hemsidor.
Min: www.lunarballreptiles.com
Min Frus: www.stargeckos.se

Mvh

Annons
usch, för att vara helt ärlig har jag blivit en sucker för nätdejting. vet inte om det kan räknas som hobbz, men jag har blivit helt beroende av att kolla mitt konto varje dag och se om jag fått några nya träffar. det är egentligen inte det riktiga dejtandet som är roligast, utana tt hänga runt på forumet, tjöta med folk och sådär.

(för den med samma böjelse som jag kan jag rekommendera http://www.edarling.se )
Tja jag vet inte om min hobby är ovanlig men jag gillar att flyga har gjort en härlig och trivsam ballong flygning i somras. Den andra hobbyn jag har är att jobba med hundar man får så mycket till baka när man jobbar med dom. Min högsta dröm är att få flyga med ett krigs flyg plan men jag får spara först i västerås finns det ett gammalt jet flyg men det kostar!
Kan hålla med dig brix. Det är lätt att bli beroende av sånt. Först var jag lite beroende av social nätverk som Facebook. Nu har jag blivit beroende av nätdejting också. Kan inte låta bli att kolla min profil flera gånger om dagen. Just nu hänger jag på http://www.singel-dejting.se.

Annars har jag på senare år börjat med frisbee-golf. Liksom vanlig golf är det riktigt svårt. Men det är väldigt trevligt att gå en promenad och spela lite.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem