Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

WMP

WMP

Jag har windows media player men den går inte att använda. Klickar jag på spela upp med wmp så händer inget. Enligt datorn har jag wmp 10. Ibland står det systemfel när jag försöker. Ni börjar väl bli trötta på alla mina problem nu, jag tycker jag skriver varje dag här och då tar jag inte upp alla problem, det törs jag inte.
Från ett Nora i gryningen
Antal svar på detta inlägg: 7
Har du provat att installera om WMP?
Du skriver att du har massa problem. Det låter som om något är galet i burken och du kanske behöver rätta till Windowsinstallationen?

Det finns väl WMP 11 att installera. Du kan väl prova detta också
chrysler
gå till microsoft.se å ladda ner 11:an 10: an funkar inte mera
Annons
Mors
Jag har WMP 11 nu men det funkar inte. Den installerade helt ok.
Men den går inte att starta. Jagg måste inte nödvändigtvis ha WMP det finns ju andra mediaspelare som funkar, jag är bara nyfiken varför det inte funkar.
Det lät väl värre än vad det var med alla mina datorproblem riktigt så illa är det inte. Men jag tänkte att när det finns så många och kunniga killar & tjejer här på forumen kan man ju passa på och fråga. PS. Jag har tagit bort Windows 7 RC, det funkade inte på min dator tyvärr.
En snart rödspätte ätande Norabo
Klart att du skall ha WMP och att det skall fungera. men det är för knapphändig information för att förstå vad du råkar ut för.

Microsoft har en KB artikel för ett av felen som kan inträffa
[http://support.microsoft.com/kb/925704/sv] ..
Ett tips chrysler
När du frågar om en sak, beskriv så noga som möjligt ditt problem, ju mer led trådar, ju enklare att reda ut

Å du välkommen hit till is
chrysler!

Du installerar om ditt Windows. Fabriksinställning som vi kallar det numera.
Du nämner systemfel. Då är det kört.

Man får vara avancerad om man skall hitta det felet.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem