Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

DAP

DAP

Hej därute!
Är det någo som vet vad Download Accelerator Plus är för något,och hur får jag bort skräpet?
När jag skall ladda ner någonting kommer jag till kör så löper det på ,men sen kommer en rosa sida fram som det står Download Accelerator Plus på.
Därefter en liten ruta med följande medeland Runtime Error 216at07FF40C2
Dessutom är min skrivbordsbild borta och rutan är svart,men bilden dyker upp när jag stänger av.
Jag kör XP Pro.( Dell). Har försökt med systemåterställning till tidigare datum där jag vet att funktionen var riktig.
Antal svar på detta inlägg: 9
lycka till med avinstalleringen , det är tydligen ett riktigt pestprogram att avinstallera .
googla på unistall DAP så ser du att det är många som haft problem i flera av versionerna att avinstalera detta program
Göcke du har som vanligt rätt i vad det gäller datafrågor. Jag har googlat och skummat av nu i flera dagar men ändå inte hittat riktigt dit jag vill.
Finns det någon som kan tipsa mig vilket avinstallationsprogram jag ska använda? Det är frusterande att inte kunna ladda hem program man vill ha.
Tackar på förhand.
Tomas
http://articles.networktechs.com/429-p1.php

Kan detta hjälpa dig, fast det är lite avancerat.
Annons
Prova med Revo Uninstaller. Jag använder revo till alla avinstallationer. Utan problem. Förutsatt att man inte använder den avancerade rensningen för då måste man veta vad man sysslar med.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
har du provat scanna med antispyware program ? flera av dom klassar dap som skadligt, kolla att du inte har undantag i programmen.
Jag läste om att man ska installera om DAP och sedan köra Revouninstaller för att ta bort det??
Det stora stora problemet är att det går inte att ladda hem något det sätter DAP P för.Har försökt köra allt jag har kommit på men icke. Om jag förstår det hela rätt så ingår DAP i speedbit.
Har du inga problem skaffa dator!!
PerAsk Precis så har jag gjort flera gånger och inte lyckats,men så helt plötsligt kunde jag ladda ner speedbit och avinstallerade via revo markerade och tog bort ALLt. Nu verkar det funka som det ska.
Ett stort
till alla som har engagerat sig.
Tomas
Så bra. Märkligt att det ska vara så svårt ibland att få bort skräpet.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem