Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Facebook

Facebook

Facebook kan det va nåt för gamlingar får erbjudande gå med där vad är nackdel å fördel ? Är ni på is med där ?
Antal svar på detta inlägg: 5
Jag är med där,men har aldrig begripit mig på detta fenomen. Det verka komplicerat.

Jag är också medlem där men det var för att jag blev inbjuden.

Jag använder det inte mer än när jag kollar vad dom som vill mig något har skickat ett meddelande till mig.

Tycker som Tomas, komplicerat och krångligt.

Jag har msn som fungerar väl så bra och sen har man ju sin mail.
Det räcker länge och väl

Alla är med, mer eller mindre. Men är man över 60 år så är det tveksamt.

Det är som Thomas2 säger. Det är inte så enkelt och dom kommer med nya grejer hela tiden. Nya vänner är marigt.

Studera följande guidebok. Avgör själva. Det är krångligt att hoppa av om man
skulle vilja. Om man ångrar något inlägg eller foto.

www.facebook-faq.se/default.htm
Annons
Har man ett behov av att berätta för hela världen vad man gör dagarna i ända så skaffar man konto på Facebook och börjar skriva. Vill man dessutom visa upp sina fina bilder blir det ännu bättre.

Har man inte dessa behov så funkar MSN och mail jättebra precis som zactell skriver....
FB är en bra community om man vet hur säkerhetsinställningar funkar. Jag är med i flera hemliga grupper som alltså inte går att söka. Väldigt socialt är det. Man har/får vänner från alla möjliga områden så hittills efter 2 års användande kan jag inte se några nackdelar utan bara fördelar. Givetvis kan man inte släppa in alla utan du väljer själv vilka som ska accepteras och vad de kan se. Jag är 65 år och kan inte se ålder i sig som något hinder att vara FB-användare.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem