IE öppnas i ett litet fönster varenda gång jag öppnar det. har vatt så ett par dagar nu. kan man fixa detta problem utan större ingrepp i op systemet. jag kör vista. har oxå kört en scan med windows onelive care och avast (normal sökning) samt ad-aware 2007 utan å hitta nåt elakt. har för mig att detta har varit på tapeten innan här på IS men kan inte komma på vad jag ska söka på i forumet.
tacksam för all hjälp
mvh kotten i skåne
tacksam för all hjälp
mvh kotten i skåne
Antal svar på detta inlägg: 5
klicka upp eller dra upp till önskad storlek..stäng ner..öppna igen,så ser du om det vart lagom storlek..MVHLazze
Tack Wacko för att du hittade den gamla tråden.
nu öppnas ie som de ska men när jag öppnar mina länkar fån start/favoriter så öppnas de bara i ett 3dels fönster. följde lite länkar i den gamla tråden men jag får inte de å funka. sen kan jag inte få fram öppna nytt fönster när jag höger klickar på en länk varken inne i ie eller mina länkar i start/favoriter.
sat...s dator aldrig kan de funka 100 !!!!?
nu öppnas ie som de ska men när jag öppnar mina länkar fån start/favoriter så öppnas de bara i ett 3dels fönster. följde lite länkar i den gamla tråden men jag får inte de å funka. sen kan jag inte få fram öppna nytt fönster när jag höger klickar på en länk varken inne i ie eller mina länkar i start/favoriter.
sat...s dator aldrig kan de funka 100 !!!!?
Annons
Öppna en av dina länkar och gör likadant med den som du gjorde med Startsidan - vilken väl är InternetStart? Sedan kommer även länkarna och favoriterna att öppnas i det format du vill ha dem.
Blessings
LuckySwede®
Blessings
LuckySwede®
oki nu funkar de
alla för hjälpen
alla för hjälpen
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem