Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Hultsfredfestivalen

Hultsfredfestivalen

En ung släkting till mig vill gå på Hultsfred-festivalen, men hans föräldrar är lite osäkra på om de vill släppa iväg honom eftersom att de har läst endel om att det kan gå ganska vilt till på såna festivaler. Släktingen i fråga är 16 år, och rätt skötsam av sig såvitt jag vet. Sedan har jag hört att Hultsfred-festivalen ska vara lite lugnare än många andra festivaler. Hur skulle ni ha gjort, skulle ni ha låtit ert barn åka iväg på en tre-dagars-festival?
Antal svar på detta inlägg: 3
Jag lät min dotter åka på Punk illigal när hon va 16 ca 3 dagar va det i Munkedal så det va ju inte så lång hem i från , jag kände på nåt sätt att jag måste börja släppa henne lite och försöka lita på henne plus att jag vet hur mycke hon ville åka dit , så hon fick åka jag va ett nervrak men hon kom hem nöjd o glad och jag fick ett litet erkännande oxå då kände jag att jag hade gjort rätt .

Min dotter är oxå skötsam o jag va fullt medveten om att Punk illigal kunde va stökig men mycke är hur man själv tänker tycker du att så fort du ser en punkare eller rockare så är det stök varning så blir det så , jag har inga såna fördomar då jag själv är gothare fast det syndes mer när jag va yngre Ha ha ! i alla fall man måste släppa taget till slut och om det kan va en trygghet så är det en hel del vakter som går runt på Hultsfredsfestivalen så det ska nog gå bra , det är inte mycke värre en en riktig stökig fredags kväll i stan fast ungdomarna på festivaler är ju faktisk till stor del där för musiken och att hitta vänner .
Jag tror det kommer gå bra för killen .

Ok, tackar för ditt svar. Det har slutat med att min släkting kommer få åka på festivalen. Så jag hoppas allt ska gå bra utan större incidenter :P
Va roligt !! Jag ska hålla tummarna för att det går bra men jag är säker på att det gör det

Här kan du läsa om punk festivalen i Munkedal som va för bara några dagar sedan .

http://bohuslaningen.se/nyheter/munkedal/1.861996-punkarna-atervande-till-m
unkedal

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem