Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Contry musik

Contry musik

Är det någon som vet vem som lanserade denna låt ? jag tror att den heter en godhjärtad kvinna, den sjungs av ett svenskt band. Hittar inte den på you tube! Det är en underbar låt om jag inte mins fel, det är en låt från sjuttio talet.
Antal svar på detta inlägg: 10
http://www.dans-web.nu/forum2/index.php?topic_id=211
Tack visbytompa! men jag hittade inte den på yuo tube är det någon som har contry roads på kasset eller skiva?
Prova att söka på engelska "Good Hearted Woman" . Kan inte minnas att den finns på svenska.
Annons
Waylon Jennings sjunger Good Haerted Woman skivan finns hos Ginza.se om de är den du menar
Googlade och hittade en grupp som heter Country Road som gjort den låten. Den skivan är från 1973.
Kan det vara John Denver han sjunger sjunger en låt som heter Contry road, och den är jätte bra.
Ops ! jag har nog missuppfattat vad det var ni söker
mop.
Det var den svenska gruppen som heter Country Road jag syftade på. De har gjort låten En Godhjärtad Kvinna. Men John Denver är jättebra.
Sluta whoco mig när Du failer själv.
Hade majoriteten gått ihopa och velat ha en kyl och bojkottat systemet så hade de kanske infört det för att få sälja. Dock gör tydligen folk inte de så systemet ser ingen mening med att införa det heller.
Emans
Tala i klar språk!!! Tack för tippsen ska kolla runt på länkarna , det på svenska och låten heter engod hjärtad kvinna.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem