Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Allt försvinner vid uppdatering

Allt försvinner vid uppdatering

Hej, den dator som jag har på arbetet har ett underligt fel.
Det går inte att logga in på ett Microsoft-konto
felkoden som kommer upp är 3, 15, 1067
Vid minsta uppdatering så försvinner alla lokalt lagrade dokument och alla inställningar
En annan underlighet är att för att komma till program och filhantering så måste man högerklicka, sedan söka upp det program som man behöver.
Går detta att rätta till?
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

det finns ju fler alternativ :' ett är ju att ladda ned win10 till usbminne och installera det som uppgradering med alla personliga filer kvar osv
något har fallerat och det borde Microsoft suporten kunna fixa.
men mitt tips står kvar, skapa ett nytt konto med adminbehörighet lokalt på din dator det är det sista man kan göra för att testa att OSet är ok
därifrån kan man kopiera user katalogens filer som bråkar som en sista utväg. ett tips som har räddat många strulande datorer.
OBS! den senaste uppdateringen av win10 rättade till många tidigare missar med att program inte startade och office appen strulade mfl
kan vara värt att testa
Hej, tyvärr fungerade det inte heller, jag får ge upp nu. Jag laddade ner win10 och den påbörjade installationen, men den står bara flera timmar med 0% klart
Annons
det går tyvärr inte att lägga till fler användarkonton, det händer ingenting när man klickar på lägg till fler konton
när jag ändrade i inställningar att alltid få meddelande när appar ändrar något, då gick det äntligen att lägga till ett konto. Äntligen är det löst
lyckades du så får jag gratulera

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem