Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Balou.se

Balou.se

Uffe1 startade ett intressant inlägg som nu är låst? istället för att lösa problemet. Min son har fått exakt samma problem, att Internatstart sidan blir flyttad till Balou.se antagligen Internetstarts webbhotell, och det har kommit på alla hans webbläsare som är kopplade till Internetstart, om man plockar bort sidan och lägger till den igen uppstår samma sak, den blir låst till Balou.se
Antal svar på detta inlägg: 4
Det är inte det som är problemet utan att dns servrar och sökmotorers sökvägar blir fel google och microsoft har egna sökmotorer och de ger just nu olika resultar och har gjort i flera dagar och till de har löst det så har jag ingen mer lösning i att rensa webbcashen även i molnet och säkra datorns klocka
Jag kommer att låsa även denna tråd
Och uppmana alla att vara uppmärksam på att rätt adress hittas i sökmotorera
Inväntar svar från flera inkopplade
Nu kräver min teflonjärna lite söm
Jag är väldigt ledsen för edra problem
Men internetstart är inte problemet
Allt med google och microsofts webbläsare har falerat men gett olika resultat
Det är liknande problem även på mobiler eller paddor
Annons
godmorgon
dygnet har varit segt,
men nu ser det ut som allt fungerar på internet
sökningar med olika webbläsare och på olika plattformar ser ut att jämna ut sig.
får ni fortfarande problem så ligger det lokalt på er plattform/ar
och kan också vara en rest i molnet, som webbläsarna idag är beroende av
så mina rekommendationer om att rensa webbhistorik och kolla klockan hänger kvar.
håll även koll på sökningar på webbadressnamn att de har korrekt https webbadress, när ni loggar ur internetstart så stäng webbläsaren för säkerhets skull inloggningen kan ha fastnat på den sidan och uppgraderingsknappen funkar inte där på någon sida gäller även om ni är inloggad på en bank eller liknade. så var vaksam
mvh göcke

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem