Torsdag 6 november 2025 vecka 45
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows uppgradering kraschar boot

Windows uppgradering kraschar boot

hej denna "Förhandsversionsuppdatering (KB5067036) (26100.7019)"
krachade vid installationen på två datorer med W11 24H2 och ser ut att gå i ständig lopp och startar om datorern. tydligen är det lekstuga hos Windows.
de säger att bara lugn vi återställer din dator. efter 5 omstarter kom en dator i gång igen.
Antal svar på detta inlägg: 5
Nu har ytteriga 2 datorer w11 24h2 registrerats med att inte ha lyckats med uppgraderingen så där stängde jag av uppdateringen
Min dator startar så fort någon i rummet startar någon fläkt, lampa eller annat elektriskt som är i samma rum efter uppdateringen
Bertill99 kan det vara copiloten som är aktiverad eller wake on lan funktionen
Annons
Göcke datorn är 14 år, wake on lan har jag inte ställt in och copilot vet jag inte om det finns på datorn allt började efter uppdateringen till 25H2, minsta störning startar datorn gör inget måste bara stänga och starta saker i rätt ordning bara. kanske fixar sig vid fler uppdateringar.
Vid senaste uppgraderinge blev copilot mer påtaglig även min mobil har börgat lyssna och svarar när reklamen på tv4 aktiverar det , med senaste windows uppgraderingen hackade de även i biosinställningarna därav att det har krachar 4st av mina datorer mbr och uefi är det som gör det. En fix har windows lovat men det tror hag vad jag vill om. Hoppas du får ordning på din dator.

Sida:
1

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem