Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Bobby

Bobby

Varför ska en liten pojke som dessuton är funktionshindrad kunna bli torterad under lång tid tills han dör...och ingen ser, ingen märker något??
Här i vårat "välfärds sverige"
Jag gråter när jag läser hur hans liv slutade.
Mår illa. Hur kan man göra så?
Vad är det för "föräldrar" som inte har en enda känsla för sitt barn utan bara blint hat?
Har han bett om att bli född?

Jag brukar inte önska livet ur folk, men i detta fall så önskar jag hett att dom får ett rent helvete resten av deras sjuka liv.

Fibblan

Antal svar på detta inlägg: 10
Håller med! Det är fruktansvärt det som hänt lilla Bobby.
fibblan

eftersom ingen av de 3 föregående läsare skrivit så gör väl ja ett försök
vet du va ja tycker jo sätt ut bild å namn på dessa 2 bestar som gör någonting så grymmt så alla vet vilka de är å sprid detta över hela världen varenda kotte ska veta vem de är så de inte har en chans att få leva ett normalt liv igen nej här skulle verkligen döds straffet göra sin rätt eller hur !!!!!!!!!!!
nej som du säger de e inte ofta jag önskar livet ur folk men här så är min önskan den samma som du / peter
fjälkobonde: Ja så skulle man verkligen göra.
Dom har inget existens berättigande tycker jag.
Allt våld är vidrigt men som vuxen har man kanske en liten chans att försvara sig i alla fall.
Försöker trösta mej med att Bobby har det bra nu, men det känns förjävligt ändå

Fibblan
Annons
Mår så jäkla dåligt när jag läser om barn som råkar ut för hemska saker.
Har inga ord för det som har hänt Bobby, tycker det är så fruktansvärt att vuxna kan begå sådana hemska brott o ännu värre att det är en förälder som i detta fall. Inte kan dem stå för vad de gjort heller utan skyller på varandra. Nä det finns inget straff som är hårt nog man kan bara hoppas att deras samvete sätter in o att dem får lida resten av sitt liv.
Jag håller med alla ni som skrivit inlägg i detta ämne.
Men tyvärr kommer förmodligen någon dj... psykopat att undersöka dem och sedan förklara att de på någon märkligt sätt är sinnessjuka och ska få sk. vård.
Sedan efter ett tag släpps de ut på sk. permission för att rehabiliteras för ett fortsatt liv i samhället. Något som de absolut inte är kvalifiserade för. Som jag ser det ska de låsas in för evigt och aldrig släppas utanför cellerna mer.
Min syn på saken syns förmodligen som helt skamlig, fruktansvärd och vidrig. Men det kan inte hjälpa i detta fall. Det som de har gjort är så vidrigt att de borde brännas på bål omedelbart.
Förlåt att jag tar i på detta sätt men det är vad jag känner.
axe: Jag tycker du har helt rätt. Sedan att man inte "får" tycka så enligt många är en helt annan sak.
Får är snälla djur!!!
Det är så Sverige fungerar nu för tiden tyvärr.
Flathet.
Mörda eller våldta och du får hjälp, men om du kommer som en vanlig människa som mår dåligt..då finns det ingen tid eller plats att hjälpa.
Så får man självmordstankar så får man väl dra sig innanför murarna på rättspsyk.

För dom barn som mår dåligt och utsätts för både det ena och andra så är det fullt på BUP.
Väntetid i månader..år..
Skitbra.

Så, nu har jag vräkt ur mej tillräckligt.
Det var skönt och behövdes.

Fibblan
Har ni läst kvällstidningarna idag? Läs och
Hoppas dem får ett lååååångt straff!!!
Ja och sett på nyheterna på tv.
Jag avskärmar mej, klarar inte att veta mer vad kraken fått gå igenom.
Det är helt ofattbart.
Ärligt så borde dom få gå igenom samma saker och så kan dom ju försöka bli sexuellt upphetsade över det.
Faan så sjukt......
Fanns det inga mor eller farföräldrar? Grannar? Ingen som märkte nånting.
Finns inte straff nog!
axe; du är inte ensam att känna så. Vi är säkert många. Men...nu har lilla Bobby fått ro!
Jag håller med detta är vidrigt att man kan göra så mot en liten pojke. Dödsstraff är för lindrigt (ja att få en snabb dödsstraff är inget straff ) Bestraffningen skall kännas genom att straffas till döds som den lilla pojken fick göra.
Fy usch vart är vi på väg. Givetvis är dessa människor helt utan kännslor och nu är de så fega att de skyller på varandraVilka
listiga j...... Ursäkta, men jag kunde inte låta bli

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem