Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Rolig replik jag fick på konsert

Rolig replik jag fick på konsert

Jaaa, jag var på Lars Winnerbäcks konsert för inte så länge sedan. Så kommer det fram en man han kunde väl varit 30 eller något yngre kanske.

Han kommer fram och sätter sig ned vid mig jag var där med en annan bekant, och han frågar:

- Du måste ju vara Peter Harryson?
- Nej det är jag inte.
- Okej, men du är ju så fruktansvärt lik!
- Okej
- Du blev inte sur nu va?
- Nej nej.
- Är det alldeles säker?
- Ja

Sedan gick han efter ett tag efter att han frågat om jag inte var sur. Det var nog den konstigaste replik någon har sagt till mig "Du måste ju vara Peter Harryson". Jaaa! Härliga tider. Jag fyller liksom 22 nu i Juli, och någon tror att jag är Peter Harrysson, som är mer än dubbelt så gammal.

Tyckte det var lite kul... Så tänkte jag skulle dela med mig av det.

Glad sommar.
Antal svar på detta inlägg: 5
Såg att jag hade stavat Replik fel. Göcke, skulle du kunna ändra det?

OK
Eric: det där låter som nåt min son skulle kunna slänga ur sej Var det i Linköping du var på Winnerbäck? För där var han, sonen alltså

Tintin
Nej det var det faktiskt inte ... Förövrigt en underbarn konsert, även om dock inte förbandet Kjellvander var något direkt att hänga i julgranen.

Men så fort Winnerbäck drog igång, så blev det fart på grejorna. Tog ett flertal kort. Kan vara kul att ha vid ett senare tillfälle.
Annons
Skönt att du kunde se humorn i det hela, de flesta hade nog blivet sura. Det var han som gjorde bort sig!!!
Vem vet vad den killen hade rökat för något???

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem