Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Hotell i Stockholm city

Hotell i Stockholm city

Hej!

Tänkte tillbring 2 dgr i Stockholm. Någon som kan tips om ett fräscht centralt boende för 2 pers till en billig penning? (runt 1000-lappen) Tacksam för tips.
Antal svar på detta inlägg: 10
Kolla in en sida som heter Allt om Stockholm.
www.aos.se
Jag känner till den sidan. Kollade recentioner men det fanns bara för de dyrare hotellen. Vill gärna ha personliga tips... Någon som bott på Colonial Hotel Västmannagatan i Sth? Verkade helt ok enl info deras hemsida. Erfarenheter ngn?
Annons
Molle!

Skall du åka mitt i veckan eller en weekend. Det är ju skillnad som natt och dag. Kan inte komma med några förslag utan att veta.

Colonial har ju helt olika priser. men tror inte dom har weekendpriser.
Scandic hotell ihop med SJ är bäst.

Åk tåg. Det är miljövänligt.! Bo på hotell är att jämnställa med att ruinera
sina medmänniskor.
Hotell Oden vid Odenplan är bra och har hyfsade priser, iaf under veckosluten. Det är ju som leiake säger, det är en h-vetes skillnad på helg och vardagar
Ska åka mitt i veckan onsdag-torsdag (tåg). Tågbiljetter för 2 vuxna kostade knappt 500 kr. Jämför detta med en hotellnatt. Leiake; läste ditt inlägg om hotellrum, med dina erfarenheter borde du ha några förslag att komma med....
http://www.svenska-hotell.se
Vad gäller ren övernattning, är Formula 1 hotellet vid Västberga oöverträffat.
350:- ..tror jag..... per rum o natt.

http://www.hotellformule1.se/info.asp?id=6

Fast.... lite korridorkänsla är det onekligen.

Annars bor jag två kvarter därifrån, och tar bara 349:50 per natt för min bäddsoffa!
Molle.!

Lyd Zaphods råd. Röd tunnebana från Gamla stan 15 minuter. Centralt
mitt i veckan. Är bara för affärsmän med American Express. He,he

Nej jag tycker ni skall bo så centralt som möjligt när ni är i min hemstad. Kolla på svenska-hotell, det finns boende som inte ruinerar en i city. Det finns inget bättre än att kunna gå runt i stadskärnan och kika på sevärdheter och restauranger mm. och sen ha gångavstånd hem.
Bo i city!!
Hoppas ni får en trevlig Stockholmstur.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem