Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Den gröna milen

Den gröna milen

Orkade bara titta till 23.00 så jag spelade in filmens slut. Men idag när jag tittar på den stänger videon av när John tittar på film och säger "de är änglar"
Vad hände sen, nån som kan berätta för mig. Har sett filmen tidigare men kommer inte ihåg hur det slutade. på förhand
Antal svar på detta inlägg: 8
Jag har också sett filmen, men igår slutade vår sändare att fungera vid det sista reklamabrottet och sedan struntade jag i att sitta och vänta på att det skulle komma igång.
Jag minns att Den färgade killen John blir avrättad, men så mycket mer minns jag inte
Hej PerAsk
Då förstår jag varför det inte var mer inspelat. Det tog slut precis vid ett reklamavbrott. Har nog samma sändare som Du. Det kom nog inte igång. Det var nog inte mycket kvar av filmen eller......
Nu har letat upp filmen/boken på Google så jag vet att han avrättades. Men det var synd att man inte fick se slutet. Mycket bra film. Storryn skriven av Stephen King.
Annons
Hej,

Filmen fortsätter idag tisdag 0:05 på Tv3.
Hmm enligt dagens tv så är det 2 1/2 män Kl 0:05 på 3an
Som det ser ut har Bea rätt. Var har du fått info att det är "Den gröna milen" Robban.
tja ..
en hallåa på 3'an sa de igår kväll , de att filmens sista halvtimme skulle sändas inatt
Jaha men det blir ju inte samma sak , tycker dom borde sända filmen igen .

Precis som Orkide så har jag sett den förrut men minns inte slutet förrutom att han blev avrättad :(

Det är en väldigt bra film .

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem