Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Fredags TV

Fredags TV

Vad tycker Ni om Stefan o Krister repriserna på bra sändningstid en fredag. jag vet att det finns fler kanaler, men varför mata oss med repriser på veckosluten? Eller?
Antal svar på detta inlägg: 10
Dom var roliga i början. Men nu börjar det bli bla,ha. Jag håller med dig. Men jag har 27 kanaler. Man får sitta och bläddra.

Ett som är tjatig är dom som bygger motorcyklar(choppers). Det slår världsrekord. Dom kivas och bråkar och skriker. Jag fattar inte att dom får byggt några cyklar. He,he!!

Sedan har vi ju heminredning, så man spyr snart. Men den yngre generationen tycker väl det är roligt. Att man kan bli så glad för några gröna
tapeter och en plaskdamm i trädgården. He,he!!
Ja du, och dessutom så är det friidrott från Crystal Palace i London, så för min del är det ett bättre val.
Mina favorit program är kriminalare som CIS´s olika serier.och liknande.Den gamla serien MORD I MIDSOMER, det e´grejer det.
Annons
Det blidde ett litet fel. Serien heter CSI inte CIS.
Jag gillar all sport, dokumentärer, kriminal serier, och även något bra musik program då och då.

Där går någon serie på Discovery Channel just nu, jag tror den heter Criminal Investigations eller något sådant, en mycket intressant serie.
Ja sådana program gillar jag.Tittar nu på LAW& ODER, (reklam nu).Den är också bra! ANIMAL PLANET är också ett favoritprogram då mest djurpoliserna!
Micke03
Var/är det INTE Kanal5 och Law&Order:SVU du tittade på?

På Discovery Channel hos mig visas Dirty Jobs
Det är tur att vi har två TV jag bor med en "sportfåne" så jag får lugnt titta på mina favoriter. Men jag ser också vissa sport program,såvi sitter inte alltid på vån.1 och 2.
Håller med pensionär!
CSI,Morden i Midsommer och Law & Order är program som jag sällan eller aldrig missar!
Brinken, en liten missuppfattning, jag skrev kanske så fet var lätt att missförstå. Det jag menade var, att de under en period nu sänt det här programmet jag nämnde, f.ö så nämnde du ett program jag sällan missar Law and order.

Verkar som Yvonne och flera andra har liknande smak.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem