Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Elvis

Elvis

Kl. 20.00 Ska jag se om de kan få kontakt med Elvis ande! Jag tror lite på det här med andeväsen!
Antal svar på detta inlägg: 6
Tyvärr tror jag inte alls på sådant.

Hade jag gjort det så hade jag först o främst velat ha kontakt med min mor, far, o bror. Därefter hade Elvis utan tvekkan stått på tur!
Hmmm varför skulle Elvis vilja prata med folk han inte känner? Kunde man få kontakt med folk på "andra sidan" så tror jag att jag skulle vilja prata lite med min farfar. Det gick lite fort när han dog. Annars tror jag att det jag har att säga kan vänta tills "efteråt". Om det finns något efteråt.
Det blev ingen kontakt med Elvis ande. Hade väl inte kanske väntat mig det heller.Jag har sett program med andra medium som har varit, nästan lite kusliga när mediumet fått kontakter som seda kunnats verifrieras med fakta.Underligt är allt sådant här med andar och livet efter detta???
Annons
Vet inte riktigt vad jag ska tro när det gäller det här..............
Jag tror inte att det är slut när vi dör, men att ett gäng skulle kunna få kontakt med den dödes ande, njaaaaaa!!!!! Men det går ju inte att bevisa varken det ena eller det andra.
Om det nu finns ett "liv" (dvs något som vi känner igen som "liv") efter detta, så tror jag att de har annat för sig än prata med oss...
Säkert lillie! Men å´andra sidan skulle det kännas tryggt om våra närstående bort gångna hade en liten skyddande hand över oss! Men man ska nog inte fördjupa sig i det med andevälden. Det känns lite kusligt !

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem