Forum \ TV, film och musik
|
Vilka låtar är det som spelas |
Micke
2007-08-26 20:24 |
Hej, Eftersom jag är rätt intresserad av fotboll spenderade jag lite tid häromdan genom att kolla på fotbollsfilmer på YouTube. ![]() Fastnade för en video som visar de finaste målen i AJAX historia (Zlatan spelade där). Det är vissa barkrundslåtar jag skulle vilja veta artist på... ![]() Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk&NR=1 Den första kommer efter 0.29...kanske ingen låt men cool musik ![]() Den andra kommer efter 4.40 min ![]() Spola fram filmen om ni inte är intresserad av målen ![]() Men Zlatan's mål är ju helt otroligt (sista målet i filmen)! Var nu en snäll IS'are och hjälp mig ![]() Micke |
Antal svar på detta inlägg: 4 |
Wacko
2007-08-26 23:04 |
Den som kom i slutet är " the riddle" och den finns i massor av versioner på Youtube.
|
andreas
2007-08-26 23:08 |
Jag tycker mig känna igen den första... Kan det vara från någon film? Kanske The Italian Job?
|
ElectricZombie
2007-08-27 10:54 |
Andra låten framförs av antingen Enya eller Enigma. Blandar alltid ihop dessa två. EZ |
Micke
2007-08-27 21:05 |
Tack för svaren, The Riddle stämmer! tack Wacko Men den andra hittar jag inte ![]() Andreas: Italian Job har jag sett många gånger (både den nya och den gamla) men jag känner inte igen den där ifrån... |
Till: Forum \ TV, film och musik |
^ Till sidans topp |
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem