Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Råd vid köp av dator.

Råd vid köp av dator.

Hej på er!
Vi ska köpa ny dator och undrar nu vad ni kan ge oss för tips .
Max pris typ 8000
Det finns ju så oändligt mycket att välja på...
Antal svar på detta inlägg: 9
Du kan köpa vilken du vill. Det är samma bra grejer i alla. Idag ingår inte skärmen. 20" verkar lagom. Allt är en smaksak.

Själv har jag en HP med Windows på en hårddisk. Blir det något vajsing trycker man på F10. Vips så har man en " ny dator ". Kan inte bli bättre!!

För 8000:- får du bra grejer idag. Lycka till!!
suss20jan , vill du köpa den via postorder eller via en lokal handlare med märkesdatorer.
eller via en lokal handlare som sätter ihop din dator efter dina önskemål.
och som du kan lämna den till när den går sönder.

det jag frågar om är , behöver du lokal support eller klarar du dig själv vid fel. eller kan du sitta i telefonkö för support
suss20jan !!

Vad konstig din profil är under presentation. Den får du göra om nu när du får ny dator. He,he!!
Annons
Tycker att man ska handla lokalt om man får ungefär samma pris. Dels känns det lättare att gå till en mindre databutik än en större, typ Siba.Går din dator sönder så skickar Siba iväg den och du får räkna med att vara utan dator några veckor. Har du köpt den hos din lokala butik kan du troligen få låna en dator under den tid det tar att laga din nyinköpta. Brukar själv skriva ned vad min kund vill ha/behöver och sen begära in pris. Borde väl inte göra reklam men gillar dataknuten i Tallkrogen.

Ursäkta mig leiake om jag fortsätter i samma stil som du gör.

Jag tycker definitivt att du skulle uppdatera din profil-sida också. . Ett värre "skum-face" än det du har där finns nästan inte på hela IS.

Men det kanske visar vilken karraktär du vill framföra. . Vem vet ?
nu var det nog så att Leiake såg en mängd kråkfötter i suss20jan lilla presentation, det var en bugg som är fixad nu av Daniel.

så jag tycker att vi skall vara snälla mot varandra.

angående bilden så är det jag som har ritat den efter förslag att det skulle likna en känd person med trallvänliga låtar.
axe du får gnälla på mej om resultatet är dåligt.
Misstänkte ett tag att Berghagen hade en tvilling.
Göcke!!

TACK SÅ MYCKET

axe menar inget illa. Han är sådan. He,he!!
vi har ju kommit från ämnet egentligen
jag hoppas att suss20jan hittar sin modell på köp av dator och att den blir till belåtenhet, du rapportera väl till oss vad det blev sen suss20jan

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem